توزیع عادلانه عمران و خدمات در تمامی مناطق میاندوآب/ تنظیف و زیباسازی شهر مدنظر قرار گیرد
۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۸:۵۷
شناسه : 292089
5
امام جمعه میاندوآب خواستار شد؛

امام جمعه میاندوآب گفت: اعضای شورای شهر در هنگام تصویب بودجه سال آینده شهرداری توزیع عادلانه خدمات در تمامی مناطق از جمله در مناطق حاشیه نشین و کوی های اقماری و ورودی ها و خروجی های شهر را مد نظر قرار دهند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، شهردار و اعضای شورای شهر میاندوآب امروز با امام جمعه این شهر دیدار و گفت و گو کردند.

امام جمعه میاندوآب در این دیدار با اشاره به مسائل و مشکلات شهر، گفت: اعضای شورای شهر در هنگام تصویب بودجه سال آینده شهرداری توزیع عادلانه خدمات در تمامی مناطق از جمله در مناطق حاشیه نشین و کوی های اقماری و ورودی ها و خروجی های شهر را مد نظر قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده افزود: تنظیف و زیباسازی شهر و راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری، ساماندهی دست فروشان، رفع سد معبر، برندسازی، توجه به آبگرفتگی معابر از دیگر مسائلی است که باید مورد توجه شورای شهر باشد.

کارخانه آسفالت سال آینده  راه می افتد

رئیس شورای شهر میاندوآب نیز در این دیدار با اشاره به اقدامات انجام گرفته توسط شورای شهر، گفت: در سه سال گذشته علی رغم مشکلات مالی و اقتصادی توانستیم طرح ساحل سازی زرینه رود را که آرزوی دیرینه مردم میاندوآب بود آغاز کنیم و امیدواریم با سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی آن شاهد تحولی مناسب در ساماندهی سواحل این رودخانه دائمی و زیبا و ایجاد منطقه گردشگری و تفریحی در این شهر باشیم.

احد غفاری با بیان اینکه خرید و نصب کارخانه تمام اتوماتیک آسفالت برای شهرداری میاندوآب از اقدامات اساسی این شورا و شهرداری بوده، اظهار کرد: با رفع برخی مشکلات این کارخانه از جمله گاز کشی، پس از عید نوروز بهره برداری از این کارخانه و آغاز آسفالت ریزی در سطح شهر میاندوآب را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: آزادسازی، مسیرگشایی و آسفالت ریزی کوچه ها و خیابان های خاکی در مناطق حاشیه نشین شهر و پیاده روسازی در خیابان های اصلی شهر و حل معضل جمع آوری و دفن زباله های شهری و ایجاد سایت جدید پسماند میاندوآب از دیگر اقدامات اساسی این شورا و شهرداری است.

رئیس شورای شهر میاندوآب با بیان اینکه به خوبی می دانیم این اقدامات در برابر مسائل و مشکلات شهر و شهروندان گرامی بسیار ناچیز است، تصریح کرد: نیاز به تلاش بیشتر و کار زیاد در مناطق مختلف شهر وجود دارد که امیدواریم با برنامه ریزی و تلاش مضاعف شهردار و کارکنان شهرداری و همکاری مردم و مسئولان شاهد حل مشکلات و عمران و آبادانی میاندوآب باشیم.

غفاری گفت: توجه به عمران و آبادانی کوی های اقماری و مناطق حاشیه نشین و ورودی ها و خروجی های شهر و توجه جدی به تنظیف و زیباسازی و مبلمان شهری از برنامه های اساسی این شورا و شهرداری برای سال آینده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.