توجه دولت سیزدهم به مناطق کمتر برخوردار و توسعه نیافته آذربایجان‌غربی
۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
شناسه : 297013
4
استاندار آذربایجان‌غربی گفت دولت سیزدهم به مناطق کمتر برخوردار و توسعه نیافته شهرها توجه ویژه‌ای دارد و این مناطق را به عنوان ظرفیت ملی و استانی می‌دانیم که از این ظرفیت‌ها بهره خواهیم گرفت.
پ
پ

به گزارش زرین خبر به نقل از فارس، محمدصادق معتمدیان ظهر امروز در بازدید از محلات کمتر برخوردار و توسعه‌نیافته شهر ارومیه، اظهار داشت: دولت سیزدهم به مناطق کمتر برخوردار و توسعه نیافته شهرها توجه ویژه‌ای دارد و این مناطق را به عنوان ظرفیت ملی و استانی می‌دانیم که از این ظرفیت‌ها بهره خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد فاصله بین مناطق برخوردار و کمتر برخوردار استان کمتر شود، تصریح کرد: در بازدیدهای امروز که به صورت پایلوت از دو محله شهر ارومیه انجام گرفت، مشکلات محلات  و شهر ارومیه مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه معاونت عمرانی از هفته آینده دو محله مد نظر را به صورت پایلوت مورد بررسی و اقدامات عمرانی در آن مناطق را  اجرایی خواهد کرد، افزود: برای توسعه این مناطق، از منابع استانی و ظرفیت نهادهای حمایتی، انقلابی و ملی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام در این مناطق استفاده می‌‌شود.

معتمدیان با تاکید بر توسعه شبکه فاضلاب در مناطق محروم، ادامه داد:  افزایش سرانه فضاهای آموزشی و ورزشی، فضاهای سبز و سایر سرانه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرند تا در این زمینه اقدامات لازم انجام گیرد.

وی عدالت اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید زیرساخت‌های توسعه محلات کمتر برخوردار استان ایجاد شود و ضرورت دارد مدیران دستگاه های اجرایی و نمایندگان مجلس در این زمینه ما را همراهی کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.