توجه به جوانی جمعیت از ضرورت‌های کشور است
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
شناسه : 308815
4
امام‌جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: جوان شدن نیروی انسانی کشور و حمایت از خانواده، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کشور و ضروری‌ترین فرائض است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با اشاره به اهمیت موضوع جمعیت، اظهار کرد: جوان شدن نیروی انسانی کشور و حمایت از خانواده، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کشور و ضروری‌ترین فرائض مسئولان و آحاد مردم بوده که مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز است.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه شعار “فرزند کمتر، زندگی بهتر” ایران را با بحران جمعیت مواجه ساخت، افزود: این شعار در واقع ترفند و حربه دشمنان بود که آن را ترویج دادند و متأسفانه امروز نتایج آن را می‌بینیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری دررابطه‌با موضوع جمعیت، گفت: پیری جمعیت کشور را تهدید می‌کند و نباید روال فعلی جمعیت کشور ادامه یابد که در آن صورت با بحران عدم جوانی جمعیت روبرو خواهیم شد.

وی با اشاره به موانع فرزندآوری که در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شناسایی شده است، گفت: امروز جوان شدن نیروی انسانی کشور و حمایت از خانواده، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کشور است.

حسن‌زاده به اهمیت فرهنگ‌سازی ازدواج آسان در جامعه نیز اشاره و تصریح کرد: متأسفانه برخی بدعت‌های غلط سبب شده تا ازدواج آسان برای جوانان سخت شود و لذا لازم است تا همه خانواده‌ها در راستای ترویج ازدواج آسان و حذف بدعت‌های غلط قدم بردارند.

امام‌جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه مسئولان باید برای اشتغال و رفع بیکاری جوانان چاره اندیشی کنند، اظهار کرد: مسئولان امر باید گره از مشکلات مردم و جوانان گشوده و زمینه را برای ازدواج جوانان فراهم کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.