تهیه و توزیع ۹۰۰ بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه در میاندوآب/ روحیه جهادی و انقلابی از ویژگی های خبرنگار متعهد است
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
شناسه : 289649
3

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: در مقطع نخست مرحله دوم کمک مومنانه در میاندوآب در حدود ۹۰۰ بسته معیشتی تهیه و توزیع آن آغاز شده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات و آیین تجلیل از خبرنگاران فعال در شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: خبرنگاران باید ادامه دهندگان راه شهید آوینی ها و صارمی هاباشند و صدای انقلاب را به گوش مردم دنیا برسانند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه خبرنگاران باید با تفکر و روحیه جهادی نشات گرفته از دوران دفاع مقدس به پیش روند، افزود: خبرنگاران باید مجاهدت ها و ایثارگری مدافعان سلامت و کمک های مومنانه در دوران کرونا را که در دنیا بی نظیر است، به تصویر بکشند.

وی گفت: تدبیر و اندیشه ناب مقام معظم رهبری با عنوان کمک های مومنانه حرکت بزرگی بود که ملت ایران با همبستگی مثال زدنی شروع کرده و به عنوان یک حرکت ارزشی و مهم ماندگار شد.

پالهنگ با اشاره به برگزاری رزمایش کمک مومنانه در شهرستان میاندوآب همزمان با سراسر کشور، تصریح کرد: این رزمایش در دو مرحله برگزار شده و در حال برگزاری است که در آن همه مردم، بسیجیان و خیرین بزرگوار و سمن ها دست به دست هم داده و به اقشار آسیب پذیر کمک شد.

وی افزود: در این زمینه در شهرستان میاندوآب ستاد شهرستانی تشکیل یافت و مجموعه سپاه و بسیج و کمیته امداد و بهزیستی و فرمانداری و… در یک فضای همدلی و اتحاد با پیشتازی مجموعه سپاه و بسیج پای کار آمدند و در این راه از تمام ظرفیت ها استفاده و بسته های معیشتی تهیه و توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه مرحله دوم کمک مومنانه در سه مقطع زمانی اجرا می شود، اظهار کرد: مقطع نخست در دهه امامت و ولایت از قربان تا غدیر برگزار و در حدود ۹۰۰ بسته معیشتی در سطح شهر،‌شهرک صنعتی و بخش باروق و چهاربرج و مرکزی با همکاری حوزه ها و بخشداری ها اجرایی می شود.

وی گفت: مقطع دوم در دهه اول ماه محرم برگزار خواهد شد و مقطع سوم نیز در دهه آخر ماه صفر انجام می شود.

وی تصریح کرد: رزمایش کمک مومنانه که مقام معظم رهبری مردم را به خیرات دعوت کردند، الگوی همدلی و هم افزایی بود که این همدلی فرامرزی نیز شد.

پالهنگ با اشاره به اینکه امام(ره) فرمودند هرجا مظلومی باشد وظیفه داریم که کمک کنیم، افزود: رزمایش کمک مومنانه یک حرکت الهی قرآنی و ارزشمند است که مقام معظم رهبری می فرمایند باید در تاریخ ثبت شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.