تنها یک مکان مشخص همه تاییدیه ها برای دفن پسماند را دارد/ قیر تنها مشکل راه اندازی کارخانه آسفالت نیست
۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
شناسه : 287996
6

رییس شورای شهر میاندوآب گفت: تنها یک مکان مشخص همه مراحل و استعلامات را گذرانده و تاییدیه های لازم برای دفن پسماند را دارد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، فخرالدین آذریان امروز در جلسه شورای شهر میاندوآب، گفت: اعضای شورای شهر نسبت به موضوع پسماند بی توجه نبوده و نیستند و به دنبال حل موضوع هستند.

رییس شورای شهر میاندوآب افزود: همه به دنبال حل مشکل پسماند هستیم و رایزنی های گسترده ای در این راستا با مسئولان استانی و سرمایه گذاران داشته ایم.

وی با بیان اینکه با گرم تر شدن هوا، مشکل فعلی پسماند نیز چند برابر می شود و محیط زیست نیز از دپوی زباله در محل دپوی فعلی جلوگیری می کند، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم هر چه سریعتر مشکل دفن پسماند شهری را حل کنیم.

آذریان تصریح کرد: تاکنون تنها یک مکان مشخص همه مراحل و استعلامات را گذرانده و تاییدیه های لازم برای دفن پسماند را دارد. رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: مشکل زمین کارخانه آسفالت هم حل نشده و از طرف دیگر گازکشی نیز نشده است و قیر تنها مشکل راه اندازی کارخانه آسفالت نیست.

وی افزود: شورای شهر از ائمه جمعه و جماعات، خیرین و مدافعان سلامت و نیروهای نظامی و انتظامی در راستای مقابله با کرونا و تهیه بسته های معیشتی تقدیر و تشکر می کند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.