تمهیدات ترافیکی پنج شنبه آخر سال در میاندوآب
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۵:۴۶
شناسه : 259989
21

پلیس راهنمایی و رانندگی میاندوآب برای جلوگیری از بروز ترافیک سنگین در مسیر گلزار شهدا، تمهیداتی را اندیشیده و مسیر رفت و برگشت به مزار شهدا را یک طرفه اعلام کرد.

پ
پ

 

به گزارش زرین خبر، ترافیک یکی از موضوعاتی است که در برخی از ایام سال از اهمیت دوچندانی برخوردار است و همین امر لزوم تمهیدات ویژه را برای رفع آن می طلبد.

یکی از این روزها، پنج شنبه آخر سال است که عمدتا مسیرهای منتهی به گلزار شهدا و گلشن زهرا(س) شهرستان میاندوآب پرترافیک می شود.

در این راستا پلیس راهنمایی و رانندگی میاندوآب برای جلوگیری از بروز ترافیک سنگین در مسیر گلزار شهدا، تمهیداتی را اندیشیده است.

 

بر اساس اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی میاندوآب، مسیر ورودی کوی رابری به سمت گلزار شهدا از ساعت 13 ظهر یک طرفه بوده و به عنوان مسیر رفت در نظرگرفته شده است و از این ساعت تا پایان ساعات ترافیکی، برگشت از این مسیر غیرممکن خواهد بود.

هم چنین خیابان امام رضا(ع) به سمت بزرگراه ولایت نیز تنها برای مسیر برگشت در نظر گرفته شده است و تا پایان مراجعه مردم به گلشن زهرا، کامیون ها و خودروهای سنگین حق عبور و مرور در مسیر کوی رابری را ندارند.

پلیس از شهروندان عزیز خواسته با رعایت شرایط، همکاری لازم را با ماموران راهنمایی و رانندگی برای جلوگیری از بروز ترافیک سنگین داشته باشند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.