تمدید رایگان مجوز هیئات مذهبی در میاندوآب/ همایش توجیهی مسئولین هیئتهای عزاداری برگزار می شود
۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
شناسه : 289665
6

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان میاندوآب از تمدید رایگان مجوز هیئات مذهبی شهرستان در سالجاری خبر داد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، آرش قنبری در گفت و گو با خبرنگاران گفت : به پیشنهاد و رای اعضای شورای هیئات مذهبی مصوب شد تا هیچ هزینه ای برای تمدید مجوز هیاتهای مذهبی شهرستان اخذ نشود.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان میاندوآب افزود: از امروز مسئولین هیئت های مذهبی می توانند با در دست داشتن مجوز هیات خود برای تمدید مجوز هیات و اخذ مجوز برگزاری مراسمات عزاداری ماه محرم با رعایت شیوه نامه های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا به دفتر شورا در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراجعه کنند.

وی اظهار کرد : تاکید همه اعضای شورای هیئات مذهبی شهرستان میاندوآب بر این است تا با همکاری ایجاد شده میان همه دست اندرکاران مراسمات عزاداری ماه محرم ؛ بتوانیم بصورت کامل و دقیق به فرمایشات مقام معظم رهبری و ستاد ملی مبارزه با کرونا لبیک بگوئیم و هم از فضای معنوی عزاداری آقا سیدالشهداء نهایت بهره و استفاده را برده باشیم.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان میاندوآب همچنین از برگزاری همایش توجیهی مسئولین هیئتهای عزاداری شهرستان با حضور مسئولین امر در هفته پیش رو خبر داد و گفت: همه شیوه نامه ها و توصیه ها و تاکیدات لازم در این جلسه به اطلاع جامعه حسینی شهرمان ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.