تمام تلاش دولت برای رفع کاستی‌ها و مشکلات مردم است
۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۲۵
شناسه : 310925
2
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی گفت: تمام اقدامات دولت متناسب با نیازهای مردم بوده و برای رفع کاستی‌ها و مشکلات تلاش می‌کند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، جعفر ذوالفقاری در آیین بهر برداری از پروژه‌های هفته دولت در شهرستان میاندوآب با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی در تأمین امنیت غذایی، گفت: یکی از بحث‌های مهم در سلامت و امنیت غذایی رصد و پایش داده‌ها بوده که مبنای برنامه‌ریزی قرار می‌گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی افزود: آمار و داده‌های کشاورزی نیز پایه و اساس برنامه‌ریزی‌های اصولی و تصمیم‌گیری‌ها در حوزه امنیت غذایی بوده و از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی با تأکید بر اینکه باید در راستای توسعه بخش کشاورزی و صیانت از امنیت غذایی، تلاش کنیم، گفت: فعالیت کشاورزان و مدیران بخش کشاورزی در عرصه‌های تولید منجر به تولید محصولات کشاورزی مطابق با استانداردها و برند مورد قبول نظام بین‌الملل باشد.

ذوالفقاری در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت، تصریح کرد: هفته دولت سرفصل جدیدی را برای دولتمردان ایجاد می‌کند که با عزم راسخ، اخلاص عمل و ارتباط دقیق و بسیار مردمی و با الگوگیری از شهیدان رجایی و باهنر که در دل‌ها و اذهان مردم برای همیشه ماندگار شدند، با گام‌های استوار در مسیر انقلاب و توسعه اقتصاد کشور حرکت کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه دولت سیزدهم در مسیر خدمت به مردم قدم برداشته و در این راستا دولتمردان شب و روز ندارند، تصریح کرد: تمام اقدامات دولت متناسب با نیازهای مردم بوده و برای رفع کاستی‌ها و مشکلات تلاش می‌کند.

وی افزود: عزم دولت سیزدهم در مسیر خدمت به مردم و رفع چالش‌ها و کاستی‌های موجود در حوزه‌های مختلف راسخ است و در این راستا نیز در هفته دولت امسال بهره‌برداری از طرح‌های کوچک و بزرگی را در نقاط مختلف کشور شاهد هستیم.

ذوالفقاری با بیان اینکه استان آذربایجان غربی یکی از زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های عظیم بخش اقتصاد کشاورزی کشور است، اظهار کرد: مردم عزیز این استان با اشتیاق کامل در این عرصه‌ها، در زمینه تولید محصولات کشاورزی به‌صورت شبانه‌روزی تلاش کرده و دولت نیز دراین‌خصوص با حمایت از تولیدکنندگان و کشاورزان نقش مدیریتی ایفا می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی به ظرفیت و اهمیت بخش کشاورزی در میاندوآب اشاره و تصریح کرد: شهرستان میاندوآب با ظرفیت تعیین‌کننده خود در بخش کشاورزی به‌عنوان قطب توسعه کشاورزی در جنوب استان قلمداد می‌شود.

وی گفت: میاندوآب نقش محوری برای خود استان و ظرفیت‌هایی برای پاسخ‌گویی به نیازهای خارج از استان داشته و لازم و ضروری است تا با یک برنامه‌ریزی منسجم و خستگی‌ناپذیر از ظرفیت‌های حقیقی موجود در شهرستان در راستای توسعه میاندوآب و جنوب استان استفاده شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری آذربایجان غربی به مناسبت هفته دولت در سفری یک‌روزه میهمان مردم میاندوآب شد و در این سفر به همراه مهدی عیسی زاده نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی یک واحد بوجاری غلات، هشت واحد مسکن مددجویی، یک باب مدرسه شش کلاسه و یک کارگاه تولید قطعات خودرو را افتتاح کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.