تمامی روستاهای بالای 10 خانوار استان، برقدار هستند/ به سمت کیفیت دهی به خدمات حرکت می کنیم
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
شناسه : 264197
7

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: تمامی شهرهای استان و روستاهای بالای 10 خانوار و بیش از 99 درصد مردم استان  از نعمت برق برخوردار هستند.

پ
پ

اکبر حسن بگلو در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به سفر اخیر به میاندوآب، اظهار کرد: در این سفر بازدیدهایی انجام و تصمیماتی در این راستا از جمله برق رسانی به روستایی که خانوار آن به بیش از10 نفر رسیده بود، اتخاذ شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی افزود: این کار با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال انجام و تا سه ماه به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه تمام روستاهای بالای 10 خانوار در آذربایجان غربی برقدار هستند، گفت: تمامی شهرهای استان و بیش از 99 درصد مردم استان از نعمت برق برخوردار هستند.

حسن بگلو با اشاره به اقدامات و پروژه های بعدی این اداره، تصریح کرد: امروز بیشتر پروژه های ما برای افزایش کیفیت وسطح ولتاژ و کاهش خاموشی انجام می گیرد و به سمت کیفیت دهی به خدمات حرکت می کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با بیان اینکه امسال رکود مصرف برق در آذربایجان غربی  به 997 مگاوات رسید، اظهار کرد:  این رقم رکود مصرف را در استان شکست که در این راستا نیاز به همراهی مردم در تامین انرژی برق داریم و از همه مردم خواهشمندیم تا در مصرف برق حتی با خاموش کردن یک لامپ اضافی صرفه جویی کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.