تلاش می‌کنیم قیمت مسافرت هوایی نامتعادل بالا نرود
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
شناسه : 308033
4
وزیر میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری: وزیر میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: معتقد هستیم که سفر باید باقیمت‌های متناسب و متعادل برای مردم باشد و همه به دنبال این هستیم که قیمت مسافرت هوایی نامتعادل بالا نرود.
پ
پ

سید عزت‌الله ضرغامی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار زرین خبر در میاندوآب در پاسخ به سوالی در مورد افزایش قیمت بلیط، اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی و شخص وزیر محترم به‌طورجدی از افزایش قیمت‌ها در ارتباط با ایرلاین‌ها مراقبت می‌کنند و تا جایی که اطلاع دارم مخالفت خودشان را دررابطه‌با افزایش قیمت‌ها در جلسات مختلف اعلام کردند.

وزیر میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری افزود: معذوریت‌هایی هم دررابطه‌با ایرلاین‌ها مطرح بوده که باتوجه‌به تورم سالیانه اقداماتی را انجام دهند که فعلاً وزارت راه و شهرسازی خیلی مراقبت کرده تا این اتفاق نیفتند.

وی با بیان اینکه دررابطه‌با جلوگیری از افزایش تورم مجموعه دولت خیلی تلاش می‌کند، گفت: نه‌تنها وزیر راه بلکه همه وزیران دولت مردمی به‌طورجدی در ارتباط با شعار سال یعنی مهار تورم تلاش می‌کنند تا قیمت‌ها افزایش نداشته باشند.

ضرغامی تصریح کرد: در این راستا نیز وزارت میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری علی‌رغم اینکه همه ساله بلیط ورودی موزه‌ها افزایش داشت؛ ولی امسال این اتفاق نیفتاد و قیمت بلیط ورودی موزه‌ها امسال نیز همان پنج هزار تومان قیمت سال قبل است.

وزیر میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری افزود: معتقد هستیم که سفر باید باقیمت‌های متناسب و متعادل برای مردم باشد و در آنالیزی هم که برای قیمت تمام شده سفر داشتیم در حمل‌ونقل اعم از ریلی، هوایی و زمینی نقش مهمی داشته و می‌تواند عملاً یک سفر را ناممکن کند.

وی گفت: با سرمایه‌گذاری در حوزه وزارت راه و شهرسازی و اضافه‌شدن هواپیماهای جدید و طرح‌های جدید برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های هوایی که در دنیا هست و بعد از به‌نتیجه‌رسیدن در آینده خبری می‌کنیم، همه به دنبال این هستیم که قیمت مسافرت هوایی نامتعادل بالا نرود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.