تلاش دشمن برای ترویج بی دینی در جامعه/ اعتکاف، فرصتی برای تقویت رابطه جوانان با دین است
۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
شناسه : 260523
9

امام جمعه میاندوآب گفت: دشمن در فضای حقیقی و مجازی سعی دارد تا مردم و جوانان را به  بی دینی سوق دهد و لذا همه وظیفه داریم تا معنویت را در جامعه و در بین مردم گسترش دهیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در جلسه ستاد شئونات فرهنگی شهرستان میاندوآب با بیان اینکه امروز دشمن رو به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم آورده است، اظهار کرد: دشمن در فضای حقیقی و مجازی سعی دارد تا مردم و جوانان را به  بی دینی سوق دهد.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه همه وظیفه داریم تا معنویت را در جامعه و در بین مردم گسترش دهیم، افزود: باید با معنویت، لطافت و عطوفت، معنویت را گسترش داده و جوانان را به سمت دین جذب کرد تا نقشه های دشمنان خنثی شود.

وی با بیان اینکه اعتکاف و مناسبت های دینی یکی از مناسب ترین ایام برای گسترش دین در بین مردم وجوانان است، گفت: دعوت جوانان در دانشگاه ها و مردم به مراسم معنوی اعتکاف و برگزاری آن در نقاط مختلف یکی از بهترین کارهاست، همانگونه که در سال های گذشته نیز جوانان بیشترین تعداد از شرکت کنندگان در این مراسمات را تشکیل می دهند.

حسن زاده با تاکید بر اینکه هیچ کس نباید از خود در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان سلب مسئولیت کند، تصریح کرد: دشمنان برای از بین بردن معنویت برنامه ریزی می کنند و همه ما برای مقابله با این توطئه، وظیفه داریم.

امام جمعه میاندوآب هم چنین با بیان اینکه باید با نفوذ کلامی، جوانان را به دین جذب کنیم، اظهار کرد: با رعب و وحشت نمی شود در جامعه نفوذ کرد بلکه باید با نفوذ کلامی و عطوفت و مهربانی، مردم را به خود جذب کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.