تلاش دشمن برای انحراف افکار عمومی/ هرکس از ناامیدی حرف بزند در زمین دشمن بازی کرده است
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۹:۴۲
شناسه : 304408
2
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن می خواهد افکار و اذهان را منحرف سازد و با انواع تبلیغات به دنبال تغییر ادراک و اذهان مردم است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، آیت الله عسگر دیرباز در جمع مردم میاندوآب با اشاره به اینکه طاغوت به تمام معنا قبل از انقلاب اسلامی در کشور حاکم بود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی، شاخ و هیمنه طاغوت را شکست.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جمهوری اسلامی، یک در گرانبها است، افزود: دشمنان می خواهند با تحریف تاریخ، حقایق را وارونه جلوه هستند و به دنبال سیاه نمایی علیه نظام و انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه ما وجود مشکلاتی مانند بیکاری و تورم و… را کتمان نمی کنیم، گفت: مسئولان امر نیز به دنبال حل این مشکلات هستند و در راستای بهبود وضعیت تلاش می کنند.

دیرباز در ادامه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده اند که دست برنده با ملت شریف ایران اسلامی است، تصریح کرد: تشخیص و فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای ما معیار است و باید به فرمایشات ایشان گوش فرا داده و تحلیل ایشان را معیار قرار دهیم.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: دشمن می خواهد افکار و اذهان را منحرف سازد و با انواع تبلیغات به دنبال تغییر ادراک و اذهان مردم است.

وی با تاکید بر امیدآفرینی در جامعه، گفت:به فرموده رهبر معظم انقلاب، هرکس از ناامیدی حرف بزند در زمین دشمن بازی کرده است.

دیرباز تصریح کرد: انقلاب اسلامی در گرانبها و فرصت بی بدیلی است که  همه باید در راستای صیانت از آن قدم برداریم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.