تلاش‌های بی‌نتیجه برای یافتن جوان ۳۲ساله
۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 318402
0
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب خبر داد: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: تلاش‌ها برای یافتن جوان ۳۲ ساله‌ای که از چهار روز گذشته مفقوده شده؛ در رودخانه تاتائو (سیمینه‌رود) این شهرستان بی‌نتیجه بوده است.
پ
پ

سامان محمدی در گفتگو با خبرنگار گروه حوادث پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: به دنبال تماس اعضای یک خانواده با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی، سریعاً اکیپی از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب به‌منظور عملیات امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب افزود: در این حادثه یک جوان حدود ۳۲ساله از اعضای این خانواده از ۱۳ فروردین‌ماه مفقود شده و باگذشت چهار روز هنوز خبری از وی نیست.

وی گفت: پس از آگاهی از جزئیات حادثه؛ مأموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با هماهنگی پلیس آگاهی، عملیات جستجو فرد مفقود شده را در یکی از مکان‌های احتمالی در رودخانه تاتائو (سیمینه‌رود) میاندوآب از صبح امروز با تجهیزات مناسب شروع کردند.

محمدی با اشاره به همکاری مردم و آتش‌نشانان در عملیات امداد و نجات در این حادثه، تصریح کرد: پس از تلاش ۹ ساعته توسط تیم‌های آتش‌نشانی و با تاریک شدن هوا؛ متأسفانه تاکنون عملیات نتیجه‌بخش نبوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب اظهار کرد: عملیات برای یافتن فرد مفقود شده مجدداً از صبح امروز در مکان‌های احتمالی دیگر آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کارکنان این سازمان شبانه‌روز در خدمت همشهریان عزیز هستند، افزود: آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب باروحیه ایثار و با تمام وجود با امکانات موجود در حوادث متعددی که در مناطق مختلف میاندوآب اعم از تصادف، آتش‌سوزی، غرق‌شدگی و غیره به دلایل مختلف به وقوع پیوسته با حضور به‌موقع و سریع خویش توانسته‌اند به وظیفه خود عمل کرده و به مردم خدمت ارائه دهند.

محمدی تصریح کرد: شهروندان تاحدامکان از شنا در رودخانه‌ها خودداری کرده و خطر شنا در رودخانه‌ها، سدها و کانال‌های آب را جدی بگیرند.

هر سال با گرم‌شدن هوا جوانان به شنا در رودخانه زرینه‌رود، سیمینه‌رود و کانال‌های آب در میاندوآب روی می‌آورند که متأسفانه گاهی به علت عدم آشنایی با فنون شنا برخی از جوانان براثر غرق‌شدگی جان خود را از دست می‌دهند.

خطر غرق‌شدگی در رودخانه‌ها و کانال‌ها یکی از موضوعات غم‌انگیزی است که همواره شناگران در رودخانه‌ها و کانال‌های آب را به‌شدت تهدید می‌کند که این موضوع همواره در تابستان نمود بیشتری دارد.

میاندوآب در کریدور ارتباطی شمال غرب کشور واقع شده و محورهای مواصلاتی این شهرستان یکی از محورهای پرتردد و حادثه‌خیز است که متأسفانه سالانه چندین نفر براثر تصادف جان را از دست می‌دهند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.