تفاهم نامه احداث تیر پارک، میدان جدید میوه و تره بار و پایانه مسافربری در میاندوآب امضا شد
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۳۷
شناسه : 301630
5
فرماندار میاندوآب: فرماندار میاندوآب گفت: در جلسه ای، تفاهم نامه همکاری بین ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای، شهرداری و راه و شهرسازی برای آغاز احداث میدان میوه و تره بار، تیر پارک و پایانه مسافربری امضاء شد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر،معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب در جلسه امضای تفاهم همکاری برای احداث تیرپارک، میدان میوه و تره بار و پایانه مسافربری گفت:شهر میاندوآب در مسیر کریدور ارتباطی کشور قرار گرفته است و آمار بالای تردد ماشین آلات سنگین و نبود پارکینگ مناسب علاوه بر ایجاد نارضایتی مردم، ترافیک سنگین و تخریب آسفالت معابر را نیز بهمراه دارد.

علی پیام افزود: با توجه به مناسب نبودن میدان میوه و تره بار و ترمینال مسافربری در جهت رفاه حال شهروندان تفاهم نامه ای بین ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای، شهرداری و راه و شهر سازی منعقد شد که اثرات مثبت و موثری در توسعه شهرستان خواهد داشت.

وی اظهار کرد: در این تفاهم نامه راه شهرسازی موظف شد تا در عرض دو ماه نسبت به تامین پنج هکتار زمین برای احداث تیر پارک و ۲۵ هکتار نیز برای احداث میدان میوه و تره بار در مسیر جاده میاندوآب – سرچم در اختیار شهرداری قرار دهد.

فرماندار میاندوآب با اشاره به اینکه میاندوآب قطب تولید محصولات کشاورزیدر منطقه است، تصریح کرد: برای رفع مشکلات کشاورزان در زمان برداشت و فروش محصول احداث میدان جدید میوه و تره بار نیز در دستور کار قرار گرفت.

پیام گفت: میدان میوه و تره بار پیش بینی شده دارای مجتمع خدماتی با امکانات رفاهی برای استراحت رانندگان، رستوران و واحدهای سردخانه، سورتینگ و بسته بندی میوه و باسکول خواهد بود که عملیات احداث فاز اول در سال ۱۴۰۱ آغاز و تا پایان سال ۱۴۰۲ مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب ترمینال مسافربری نیز گفت: در نظر داریم با تجهیز و مناسب سازی میدان میوه و تره بار فعلی و تبدیل آن به پایانه مسافربری ضمن ساماندهی ناوگان حمل و نقل مسافر دسترسی شهروندان به پایانه نیز تسهیل گردد.

فرماندار میاندوآب در خاتمه با اشاره به اینکه سالانه مبالغ هنگفتی برای اصلاح آسفالت معابر و مشکلاتی که تردد کامیون ها و دیگر ماشین آلات سنگین به معابر شهری وارد می کنند هزینه می شود، گفت: طبق این تفاهم نامه، احداث تیر پارک برای جلوگیری از تردد و توقف خودروهای سنگین در زمینی به مساحت ۵ هکتار در مسیر جاده سرچم آغاز خواهد شد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.