تفاهم‌نامه احداث استادیوم ۶ هزارنفری در میاندوآب امضا شد
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
شناسه : 308187
5
معاون حقوقی و مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان: معاون حقوقی و مجلس و امور وزارت ورزش و جوانان گفت: با تأکیدات و پیگیری‌های مسئولان امر و دستور وزیر محترم ورزش و جوانان، تفاهم‌نامه اجرای ورزشگاه شش‌هزارنفری میاندوآب امضا شد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، میرهادی قره سید رومیانی امروز در همایش ترکیبی دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی خانوادگی در میاندوآب، اظهار کرد: حضور پرشور مردم در میاندوآب در این همایش نشان از توجه آنها به ورزش همگانی است.

معاون حقوقی و مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان افزود: ورزش همگانی و ایجاد بستر مناسب برای ورزش آسان یکی از اولویت‌های ما است که در حوزه ورزش و جوانان پیگیری می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در این همایش خبری خوش برای مردم میاندوآب داریم، گفت: باتوجه‌به تأکیدات مسئولان از جمله استاندار و با پیگیری‌های نماینده مردم میاندوآب در مجلس و دستور وزیر محترم ورزش و جوانان، امروز تفاهم‌نامه اجرای ورزشگاه شش‌هزارنفری میاندوآب امضا شد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب و جمعی از مسئولین شهرستانی در این همایش سخنرانی کردند.

تجلیل از قهرمانان ورزشی و اجرای حرکات ورزشی و موسیقی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.