تغییر فرماندار در آستانه عید و تعطیلات چه ضرورتی داشت؟
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
شناسه : 306452
3
واکنش امام جمعه میاندوآب به تغییر فرماندار سابق/ امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه تغییر فرماندار در آستانه عید نوروز و تعطیلات چه ضرورتی داشت، گفت: از این دولت توقع چنین کاری را نداشتیم.
پ
پ

به گزارش گروه سیاسی زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره فرارسیدن بهار طبیعت و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، اظهار کرد:باید دل ها را آماده ماه مبارک رمضان کرد و این فرصت مغتمنی را غنیمت شمرد چرا که انسان در این دو بهار، می‌تواند سرتاسر آفاق و حتی انفس خود را سرشار از آثار الهی ببیند.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر انس و هم نشینی با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان، افزود: باید در ماه مبارک رمضان که مصادف با بهار طبیعت شده است، دل و جان خود را در حال و هوای این دو بهار قرار داد و از فیوضات آن بهره‌مند شد.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ قرآنی وظیفه تک تک ما است، گفت: مسئولان شهر را شهر قرآنی کنند و باید مساجد را آماده کرد و محافل انس با قرآن کریم به پا داشت و در ورودی و خروجی شهر المان های مرتبط با این ماه مبارک نصب شود.

حسن زاده در ادامه خطبه ها به تغییر فرماندار ویژه میاندوآب اشاره و تصریح کرد: متاسفانه ما در میاندوآب شهردار نداشتیم و اکنون نیز فرماندار نداریم که شایسته نیست.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه تغییر فرماندار در آستانه عید نوروز و تعطیلات چه ضرورتی داشت و چه عجله ای بود، گفت: از این دولت توقع چنین کاری را نداشتیم، بعد تعطیلات یک نفر را انتخاب می کردند و سپس جابجا می کردند.

وی اظهار کرد: بنده با این سخنان نه علیه دولت هستم و نه از فرماندار قبلی حمایت می کنم نه علیه او حرف می زنم بلکه این کارها را یک خیانت می دانم که به میاندوآب می شود.

حسن زاده با بیان اینکه میاندوآب مدتی بود که به آرامش رسیده بود ولی برخی می خواهند شهر بی صاحب شود، افزود: از استاندار و معاون استاندار توقع داریم تا دلیل این کار را توضیح دهند و پشت پرده را توضیح دهند.

امام جمعه میاندوآب گفت: مردم در آستانه عید نوروز به دنبال این بودند تا گردشگری و بازار آنها رونق گیرد ولی متاسفانه شاهد این کارها هستیم.

در ادامه با تاکید بر لزوم معاشرت، صله رحم در طول سال و بویژه در ایام نوروز، گفت: متاسفانه در عصری که به نام ارتباطات نام گرفته، با گسترش فضای مجازی، ارتباطات کمرنگ شده و این یک هشدار است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.