تعطیلی آرامستان‌های میاندوآب در پنجشنبه آخر سال/ مسابقات ورزشی روستایی جام نوروز برگزار نمی شود
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۲۰
شناسه : 293483
6
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار میاندوآب گفت: برای جلوگیری از ازدحام مردم و کاهش شیوع بیماری آرامستان‌های این شهرستان در پنجشنبه آخر سال تعطیل خواهد بود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار میاندوآب امروز در جلسه مقابله با کرونا در این شهرستان با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی، گفت: همه ملزم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی هستیم.

صمد اکبری حفظ سلامت شهروندان را اولویت اول ستاد مقابله با کرونا عنوان کرد و افزود:برای جلوگیری از ازدحام مردم و کاهش شیوع بیماری آرامستان‌های میاندوآب در پنجشنبه آخر سال تعطیل خواهد بود.

وی با بیان اینکه همچنین در ایام نوروز مسابقات ورزشی تحت عنوان جام روستایی برگزار نخواهد شد، اظهار کرد: ثابت ماندن وضعیت زرد کرونایی میاندوآب‌ درپی افزایش شیوع این ویروس، گامی موثر در کنترل کووید۱۹ است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار میاندوآب با اشاره به اینکه موفقیت حاصل تلاش شبانه روزی کادر درمان و همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی است، تصریح کرد: عادی‌انگاری کرونا بزرگترین تهدید است و از همه آحاد مردم تقاضا داریم همچنان به رعایت پروتکل‌ها و اجرای مصوبات ستاد کرونا اقدام کنند تا وارد وضعیت عادی و بی خطر شویم.

اکبری افزود: طبق اعلام شبکه بهداشت میزان ابتلا در روستاها رو به افزایش است که نشانگر کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی و افزایش ترددها است، لذا از بخشداران و دهیاران انتظار می رود ضمن آگاهی بخشی به مردم از برگزاری مراسمات جشن، ترحیم و بویژه مسابقات ورزشی در ایام نوروز جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.