تعداد مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌غربی به ۵۴۶ نفر رسید
۰۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
شناسه : 287597
4

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی، با اشاره به ابتلای ۴۹ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته به بیماری کرونا در استان، گفت: بر اساس آخرین آمار، از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان ۵۴۶ نفر به این بیماری مبتلا شده‌ اند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر،

جواد آقازاده شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۹ نفر به تعداد مبتلایان و یک نفر به تعداد جان باختگان بر اثر بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی اضافه شده که با این حساب تعداد کل مبتلایان در این استان به ۵۴۶ نفر رسید.

وی، افزود: تاکنون نمونه آزمایشگاهی یک‌هزار و ۴۵۶ نفر مشکوک به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی دریافت شده که جواب ۳۷.۵ درصد از آن ها مثبت بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، عنوان کرد: تاکنون ۲۷۴ نفر از مبتلایان به کرونا در استان که حدود ۵۰ درصد مبتلایان را شامل می‌شوند، بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند.

وی، در خصوص آمار ابتلای شهرستانی، گفت: تعداد مبتلایان در شهرستانی مختلف به ترتیب شامل؛ ارومیه ۱۷۹ ، بوکان ۷۱ ، خوی ۷۲ ، شاهین دژ ۳۴ ، میاندوآب ۴۵ ، مهاباد ۳۲ ، تکاب ۱۸ ، نقده ۲۱ ، سلماس ۱۲ ، ماکو ۹ ، سردشت ۱۶ ، پیرانشهر ۱۱ ، اشنویه ۱۱ ، چالدران ۳ ، چایپاره ۴ ، پلدشت ۴ و شوط ۲نفر است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.