تعداد افراد مبتلا به کرونا در آذربایجان‌غربی به ۱۴۴ نفر رسید
۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
شناسه : 287355
7

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۴۴ بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده‌اند که از این تعداد پنج نفر فوت کرده‌اند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر به نقل از  اروم‌نیوز، جواد آقازاده امشب در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تاکنون نمونه آزمایشگاهی ۶۰۴ نفر مشکوک به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی دریافت شده که از این تعداد، نتیجه ۱۴۴ نفر مثبت بوده است.

وی بیان کرد: پنج نفر از شهروندان آذربایجان‌غربی بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۷۰ نمونه آزمایشگاهی از بیماران مشکوک استان نیز تهیه شد که نتیجه آزمایش ۲۵ نفر مثبت و باقی منفی بوده است.

وی افزود: رعایت بهداشت فردی برای شهروندان همچنان الزامی است و باید موارد مطرح شده توسط متخصصان به صورت کامل توسط خانواده‌ها رعایت شود.

آقازاده از خانواده‌ها خواست در صورت امکان از حضور در مکان‌های پردتردد شهر همچون بازار، مناطق گردشگری و تاناکورا خودداری کنند و با نشستن در خانه‌ها از آلودگی به این ویروس در امان باشند.

وی اظهار داشت: ماندن در خانه بهترین و مهمترین راهکار مقابله با این ویروس است و سلامت مردم را به دنبال دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: هفته جاری هفته صعود منحنی ابتلا به این ویروس در استان است و مردم باید با مسوولان استان در جهت پیشگری از این ویروس همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.