تصمیمات خوبی برای توسعه گردشگری در میاندوآب گرفته شده است
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
شناسه : 308017
6
نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر وزیر میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به میاندوآب، سفر پرباری بوده و تصمیمات خوبی در حوزه‌های مرتبط اتخاذ شده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی عیسی زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران در میاندوآب با اشاره به سفر وزیر میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به این شهرستان، اظهار کرد: در این سفر تصمیمات خوبی در مورد موضوعات مختلف گرفته شد.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در سفر به میاندوآب از پل تاریخی تاتائو، طرح ساحل‌سازی رودخانه زرینه‌رود، بازارچه صنایع‌دستی و گردشگری و سایر مکان‌های مدنظر بازدید و شرایط را بررسی کرد.

وی با اشاره به اینکه در مورد ساختمان موزه در دست احداث میاندوآب نیز تصمیماتی گرفته شده است، گفت: نامه‌هایی هم در مورد مسائل و مشکلات مرتبط توسط مسئولان شهرستان تدوین و تقدیم وزیر شده تا در جلسه‌ای که هفته آینده در این مورد تشکیل می‌شود مورد بررسی قرار گیرد.

عیسی زاده با بیان اینکه موارد مطرح شده ردیف اعتباری دارند؛ ولی میزان اعتبار کم بوده و آن به‌صورت قطره چکانی اختصاص می‌یابد، تصریح کرد: برخی موضوعات هم نیازمند دستورات ویژه وزیر هستند تا عملیاتی شوند که ان شالله در جلسه هفته آینده بررسی می‌شوند.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی افزود: در مجموع سفر وزیر میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به میاندوآب، سفر پرخیروبرکت و پرباری بوده و آثار آن در آینده ملموس خواهد بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.