تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام یک فرصت فرهنگی است
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
شناسه : 314025
5
امام جمعه میاندوآب: امام‌جمعه میاندوآب گفت: تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام هم‌زمان با ایام فاطمیه یک کار فرهنگی بوده که شاید مؤثرتر از هزاران کار فرهنگی است.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی میاندوآب با اشاره به معطر شدن این شهرستان به عطر شهید گمنام، اظهار کرد: برخی اتفاقات در دنیا مبدأ و منشأ تحول و تأثیرگذاری بوده و انقلاب اسلامی نیز مبدأ تحول در دنیا بوده است.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه شهیدان در راه دفاع از انقلاب، اسلام، قرآن و ولایت از عزیزترین سرمایه زندگانی خویش گذشتند، گفت: رجعت و تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در شهرهای مختلف هم‌زمان با ایام فاطمیه یک کار فرهنگی بوده که مؤثرتر از هزاران کار فرهنگی است.

وی با تأکید بر اینکه باید با تمام همت و قدرت روی این موضوع متمرکز شویم، افزود: باید برنامه‌ریزی مناسب برای استقبال و تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام انجام شود.

حسن‌زاده تصریح کرد: باید در قالب این موضوع، اقدامات و حرکات معنوی صورت‌گرفته و آن را عملیاتی کنیم.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد مکتب شهید و شهادت، اظهار کرد: وقتی مقام معظم رهبری به مکتب حاج‌قاسم اشاره کرده و تبیین می‌کنند، همین یک کلمه می‌توانند در جامعه تأثیرگذاری فراوانی داشته باشد.

مراسم استقبال از شهید گمنام باعظمت و باشکوه برگزار شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب نیز در این جلسه با تأکید بر اینکه باید مراسم استقبال از شهید گمنام باعظمت و باشکوه برگزار شود، اظهار کرد: مایه بسی افتخار است که در ایامی که به نام حضرت فاطمه زهرا ( س) است، میزبان شهید گمنام باشیم.

محمدرضا رضایی با بیان اینکه همه مسئولان باید دست‌به‌دست هم داده تا مراسم باشکوه برگزار شود، افزود: همه مسئولان ادارات باید به نحو احسن به وظیفه خود عمل کنند.

وی هم چنین با تأکید بر اینکه باید شهدا را الگوی خویش قرار دهیم، تصریح کرد: ولایت‌مداری ویژگی برجسته شهدا بود و ما نیز باید مانند شهدا ولایت‌مدار باشیم.

هرچه داریم به برکت خون شهدا است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب نیز در این جلسه اظهار کرد: پیکر مطهر این شهید گمنام ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه با استقبال اقشار مختلف مردم و مسئولان وارد شهرستان میاندوآب می‌شود.

سرهنگ پاسدار محمد پیری با بیان اینکه ما هرچه داریم به برکت خون شهدا است و باید ادامه‌دهنده راه آن عزیزان باشیم، اظهار کرد: عطرآگین شدن شهرها به عطر شهیدان گمنام، علاوه بر اینکه یادآور فرهنگ ایثار و شهادت بوده، التیامی نیز بر دل خانواده‌های منتظر است.

در ادامه این جلسه که فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باروق و چهاربرج نیز حضور داشتند، درباره جزئیات و نحوه برگزاری مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید گمنام بحث و تبادل نظر شد.

انتهای خبر/

 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.