تشکیل ۱۳۷ فقره پرونده تخلف صنفی در میاندوآب در یک ماه گذشته
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
شناسه : 298633
14
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب  خبر داد؛ سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: در یک ماه گذشته ۱۴۲ مورد بازرسی از واحدهای خرده و عمده فروشی سطح شهر توسط بازرسان اداره صمت انجام گرفته است که منجر به تشکیل ۱۳۷ فقره پرونده برای واحدهای صنفی متخلف شده است.
پ
پ

اکبر اسدی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به انجام بازرسی ها در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از تخلفات احتمالی با رویکرد مهار تورم و گرانی ها، گفت: در راستای کارآیی و اثر بخشی سیاست های تنظیم بازار، بازرسی‌های مستمر توسط تیم‌‎های بازرسی و نظارت اداره صنعت ، معدن و تجارت  صورت می‌گیرد.

وی افزود: در این زمینه در طول دی ماه ۱۴۲ مورد بازرسی از واحدهای خرده و عمده فروشی سطح شهر انجام  گرفته که منجر به تشکیل ۱۳۷ فقره پرونده برای واحدهای صنفی متخلف  به ارزش ریالی ۱۲۹ میلیون ریال شده است .

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب اظهار کرد: گرانفروشی ، کم فروشی ، تقلب ، عدم درج قیمت ، عدم صدور صورت حساب و تداخل صنفی در صدر تخلفات اصناف قراردارد که در واحدهای صنفی با رسته پروانه کسب توزیعی ، خدماتی و تولیدی صنفی انجام شده است .

وی با بیان اینکه در طول دی ماه تعداد ۴۹ فقره شکوائیه توسط شهروندان از اصناف و کسبه بازار به اداره صمت ارائه شده است، تصریح کرد: پس از بررسی و کارشناسی های لازم، هشت مورد از تخلفات واحدهای صنفی محرز، جهت احقاق حق شاکی و اخذ جرایم دولتی از خاطیان به تعزیرات حکومتی ارجاع شده و مابقی گزارشات در دست اقدام و بررسی می باشد.

اسدی گفت: در این مدت پنج مورد نیز گشت مشترک با همکاری دادگستری ، تعزیرات حکومتی ، شبکه بهداشت ، جهاد کشاورزی و شرکت نفت صورت گرفته است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.