تشدید برخورد با رانندگان هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
شناسه : 312565
7
رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی آذربایجان‌غربی خبر داد: رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی آذربایجان‌غربی از عزم جدی پلیس برای برخورد با رانندگان متخلف و هنجارشکن و توقیف وسایل نقلیه آنها خبر داد.
پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر، حجت مشتاق از اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در استان خبر داد و اظهار کرد: باتوجه‌به اینکه برخورد با رانندگان متخلف، حادثه‌ساز و هنجارشکن جزو مهم‌ترین مطالبات مردم از پلیس راهنمایی‌ورانندگی است، در همین راستا برخورد با رانندگان خطرآفرین و هنجارشکن در استان تشدید می‌شود.

وی اظهار کرد: انجام حرکات نمایشی، حرکات مارپیچ، لایه‌کشی، دور دورکردن، سرعت غیرمجاز، انجام حرکات مخاطره‌آمیز، حادثه‌ساز و نامتعارف و تولید صدای ناهنجار و ایجاد آلودگی صوتی از جمله مصادیق تخلف و هنجارشکنی است.

رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: همکارانم در پلیس راهور با استفاده از کلیه امکانات، طرح تشدید برخورد با رانندگان متخلف را بدون اغماض اجرا خواهند کرد.

مشتاق تأکید کرد: خودروهای دارای تخلف شوتی اگزوز غیرمجاز، حرکات نمایش و تخلفات حادثه‌ساز، آلودگی صوتی فاقد پلاک و پلاک مخدوش به مدت ۱۰ روز روانه پارکینگ و در صورت داشتن سابقه تخلف به مدت یک ماه توقیف و به علت اخلال در نظم عمومی تشکیل پرونده و به مرجع قضایی معرفی می‌شوند.

وی افزود: ترخیص خودروهای دارای اگزوز غیرمجاز، آلودگی صوتی و تغییر وضعیت بعد از برگشت به حالت اولیه و اتمام مهلت توقیف ترخیص خواهند شد.

رئیس پلیس راهور انتظامی استان خاطرنشان کرد: برخورد با تخلفات پوشش و مخدوشی پلاک از مطالبات شهروندان استان است و هر راننده‌ای که به هر نحوی بحث پوشش پلاک را انجام می‌دهد، زمینه‌ساز هرگونه تخلف و جرمی را فراهم می‌کند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.