تزریق بیش از ۵۵ هزار دز واکسن کرونا در میاندوآب
۰۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۲۸
شناسه : 295861
5
فرماندار میاندوآب گفت: ازابتدای اجرای طرح واکسیناسیون تا کنون در این شهرستان ۵۵ هزار و ۲۵۰ دز انواع واکسن  کرونا تزریق شده است .
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حسام شیرازه محبت در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان، اظهار کرد: از ابتدای طرح واکسیناسیون عمومی تا کنون ۵۵ هزار و ۲۵۰ دز واکسن در میاندوآب تزریق شده است که امیدواریم هر چه سریعتر بقیه مردم هم از واکسن بهره مند شوند.

فرماندار میاندوآب افزود: در حال حاضر برای رفاه حال شهروندان و جلوگیری از ازدحام مردم، پنج مرکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح شهرستان در حال فعالیت هستند و طی روزهای آینده نیز مرکز واکسیناسیون خودرویی نیز راه اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به استقبال شهروندان از واکسن داخلی، گفت: تمامی واکسن هایی که تهیه شده خوب و موثر هستند و چنانکه آمار و اطلاعات نشان می دهد میزان فوتی در میان واکسینه شده ها بسیار پایین تر است.

شیرازه محبت با تاکید بر توجه به دستورالعمل های بهداشتی و توصیه های پزشکان و کارشناسان، تصریح کرد: از شهروندان انتظار می رود جهت تسریع در امر واکسیناسیون عمومی و کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری در مراکز تعیین شده بدون در نظر گرفتن نوع واکسن حضور یابند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.