تزریق بیش از ۴۷۰ هزار دز واکسن کرونا در میاندوآب
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۰۳
شناسه : 298870
5
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب خبر داد؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: تاکنون نزدیک به 470 هزار دز واکسن کرونا در میاندوآب تزریق شده که که حدود 210 هزار واکسن دز اول و190 هزار نیز دز دوم است.
پ
پ

سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: تاکنون نزدیک به ۴۷۰ هزار دز انواع واکسن کرونا در میاندوآب تزریق شده است که از این تعداد حدود ۲۱۰ هزار واکسن دز اول و ۱۹۰ هزار نیز دز دوم و بقیه دز سوم بوده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با تاکید بر تزریق واکسن در راستای پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا، افزود:  هم اکنون در ۱۳۷ نقطه شهرستان مراکز واکسیناسیون فعال بوده و مردم می توانند با مراجعه به این مراکز و پایگاه‌های بهداشت شهری و روستایی واکسن خود را تزریق ‌کنند.

وی با بیان اینکه میاندوآب هم اکنون در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشته و شاهد روند صعودی مراجعات به مراکز درمانی هستیم، گفت: بیماری کرونا همچنان جولان می دهد و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پرهیز از تجمعات بسیار ضروری است.

حیدری با تاکید بر اینکه همچنان باید رعایت دستورالعمل های بهداشتی باید در اولویت مردم باشد، تصریح کرد: راه قطع زنجیره انتقال ویروس همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، پرهیز از تجمعات و از همه مهم‌تر تزریق واکسن‌ است و انتظار می‌رود کسانی که برای تزریق دز اول یا دوم و یا سوم واکسن مراجعه نکرده اند سریعا برای این مهم اقدام کنند.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.