تزریق بیش از ۴۲ هزار دز واکسن کرونا در میاندوآب/ بیماران سرپایی و بستری کرونا افزایش یافت
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۵۸
شناسه : 295544
7
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: تاکنون در شهرستان میاندوآب نزدیک به 42 هزار و ۵۰۰ دز واکسن تزریق شده که  34 هزار و 500 دز در نوبت اول و هفت هزار و 900  دز در نوبت دوم بوده است.
پ
پ

سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به ادامه فرایند واکسیناسیون کرونا در شهرستان میاندوآب، گفت: بیش از ۷۵ درصد جمعیت بالای ۷۰ سال در شهرستان میاندوآب واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: تاکنون در شهرستان میاندوآب نزدیک به ۴۲ هزار و ۵۰۰ دز واکسن تزریق شده که  ۳۴ هزار و ۵۰۰ دز در نوبت اول و هفت هزار و ۹۰۰  دز در نوبت دوم بوده است.

حیدری تصریح کرد: در شهرستان میاندوآب ۱۸ پایگاه واکسیناسیون در حال فعالیت هستند که پنج پایگاه تجمیعی و ۱۳ پایگاه غیرتجمیعی هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون برای دو هزار و ۲۰۰ معلم در میاندوآب و ۳۰۰ معلم نیز در چهاربرج واکسن کرونا تزریق شده‌است، افزود: واکسیناسیون فرهنگیان با همکاری شبکه بهداشت و درمان میاندوآب‌ و آموزش و پرورش در حال انجام است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب‌ در ادامه با اشاره به لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، تصریح کرد: متاسفانه متاسفانه با افزایش تعداد مراجعات و بستری های کرونایی مواجه بوده و  میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی نیز به میزان بالایی کاهش یافته است.

حیدری با بیان اینکه اکثر درگیری ها و مبتلایان به کرونا در شرایط فعلی گروهی و خانوادگی هستند، اظهار کرد: ادی انگاری وضعیت، نگران کننده است و باید حساسیت مردم نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها اعم از استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری و… افزایش یابد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.