تزریق بیش از ۳۲ هزار دز واکسن کرونا در میاندوآب/ ۴۲۰۰ معلم میاندوآبی واکسن کرونا دریافت می‌کنند
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۸:۳۲
شناسه : 295499
7
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: تاکنون در شهرستان میاندوآب ۳۲ هزار و ۵۰۰ دز واکسن تزریق شده که  ۲۵ هزار دز در نوبت اول و هفت هزار و ۵۰۰ دز در نوبت دوم بوده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سهراب حیدری  در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت بیماری کرونا در این شهرستان، اظهار کرد: متاسفانه با افزایش تعداد مراجعات و بستری های کرونایی در میاندوآب مواجه هستیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با بیان اینکه میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی به میزان بالایی کاهش یافته است، افزود: اکثر درگیری ها و مبتلایان به کرونا در شرایط فعلی خانوادگی هستند.

وی گفت: لازم است تمام مردم و مسئولان و کارکنان ادارات نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام داشته باشند و در شرایط فعلی نیز اصلی ترین راهکار رعایت دستورالعمل ها است.

حیدری به آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در شهرستان میاندوآب اشاره و تصریح کرد: واکسیناسیون گروه‌های سنی و اصناف طبق دستورالعمل وزارت بهداشت در شهرستان میاندوآب نیز در حال انجام بوده و تاکنون بیش از ۷۵ درصد جمعیت بالای ۶۰ سال واکسن خود را دریافت کرده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: تاکنون در شهرستان میاندوآب ۳۲ هزار و ۵۰۰ دز واکسن تزریق شده که  ۲۵ هزار دز در نوبت اول و هفت هزار و ۵۰۰ دز در نوبت دوم بوده است.

حیدری تصریح کرد: در شهرستان میاندوآب ۱۸ پایگاه واکسیناسیون در حال فعالیت هستند که پنج پایگاه تجمیعی و ۱۳ پایگاه غیرتجمیعی هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون برای ۶۰۰ معلم واکسن کرونا تزریق شده‌است، افزود: واکسیناسیون فرهنگیان با همکاری شبکه بهداشت و درمان میاندوآب‌ در حال انجام است و در این راستا چهار و ۲۰۰ نفر از معلمان و نیروهای خدماتی واکسن کرونا دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.