ترور کور یک دانشمند نشانه ضعف و ترس دشمن است
۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
شناسه : 291841
8
امام جمعه میاندوآب:

امام جمعه میاندوآب گفت: دشمنان از ضعف و ترس خود دست به ترور سردار سلیمانی ها و دانشمندان ما می زنند و این ترورها نشان دهنده حقانیت، اقتدار و قدرت نظام و انقلاب اسلامی است که دشمنان را به ترس انداخته است.

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در گفت وگو با خبرنگار زرین خبر در واکنش به ترور دانشمند هسته ای کشورمان ، اظهار کرد: دشمن از همان ابتدای انقلاب به دنبال حذف افراد تاثیرگذار در نظام و انقلاب اسلامی بوده است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه ۱۷ هزار ترور نشان دهنده ذات کثیف و اندیشه خصمانه دشمنان است، افزود: دشمنان فکر می کنند که با این ترورها می توانند به اهداف خود دست یابند ولی این را بدانند همانطور که در ۴۲ سال گذشته نتوانسته اند به اهداف خود دست یابند، باز هم نخواهند توانست به اهداف شوم خود دست یابند.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند؛ این انقلاب همچنان پابرجاست و این دشمنان انقلاب اسلامی هستند که یکی پس از دیگری از بین می روند.

حسن زاده با تاکیدبر اینکه امت شهید پرور ایران اسلامی گوش به فرمان ولی فقیه هستند، تصریح کرد: دانشمندان هسته ای و موشکی چشم چراغ این انقلاب و مرم هستند و جایگاه والای آنها در نزد مردم چشمگیر است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه خون شهدای ما نشان دهنده حقانیت و درستی مسیر ما است، اظهار کرد: این ترورهای کور نشان دهنده حقانیت، اقتدار و قدرت نظام و انقلاب اسلامی است که دشمنان را به ترس انداخته است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از ضعف و ترس خود دست به ترور سردار سلیمانی ها و دانشمندان ما می زنند، تصریح کرد: ایران اسلامی به حول قوه الهی روز به روز به طرف پیشرفت در تمام زمینه ها حرکت می کند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.