ترور نافرجام رهبر انقلاب سند رسوایی منافقین
۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
شناسه : 309083
3
ترور نافرجام رهبر انقلاب یکی از اسناد رسوایی منافقینی است که دست آنها به خون بیش از ۱۲ هزار ایرانی آغشته شده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، بررسی تاریخ انقلاب اسلامی، نشان می‌دهد دشمنان برای رسیدن به اهداف و مقاصد خود همواره دست به هر اقدامی زده و هر کاری که از دستشان برمی‌آمده را انجام داده‌اند.

از ترور و حذف فیزیکی شخصیت‌های انقلابی و تأثیرگذار گرفته تا تحمیل هشت سال جنگ و در ادامه جنگ‌های اقتصادی و فرهنگی و غیره که در این راه نیز منافقین همگام و همراه با سایر دشمنان انقلاب اسلامی، نقش پررنگی داشته‌اند.

تیرماه سال ۶۰ یکی از ماه‌های پرحادثه انقلاب است که منافقین به بهانه عزل بنی‌صدر خائن، اقدام به ترور و حذف نیروهای انقلابی کردند ویکی از اهداف ترور آنها حضرت آیت الله خامنه‌ای بود که برای این کار ششم تیر را انتخاب کرده بودند که با عنایت پروردگار و به صورت معجزه گونه این سوءقصد به حضرت آیت الله خامنه ای نافرجام ماند و آنها در این کار خود توفیقی نیافتند.

ترور نافرجام رهبر انقلاب یکی از  اسناد رسوایی منافقین است که دست آنها به خون بیش از ۱۲ هزار ایرانی آغشته بوده و بیشترین حجم جنایت نیز مربوط به این گروه تروریستی است و لذا باید این جنایات منافقین کوردل را بازخوانی و تبیین کرد.

ترور نافرجام رهبر انقلاب سندی برای رسوایی منافقین است

در این زمینه نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش منافقین در ترورهای تیرماه سال ۱۳۶۰، گفت : این حادثه یکی از جنایت‌های بزرگ منافقین بوده که همواره به دنبال توطئه علیه مردم، نظام و انقلاب اسلامی بوده‌اند.

مهدی عیسی زاده با بیان اینکه نافرجام ماندن سوءقصد به حضرت آقا در سال ۶۰ یک معجزه الهی و امداد غیبی بود، افزود: تیرماه سال ۶۰ یکی از ماه‌های پرحادثه انقلاب است که منافقین به بهانه عزل بنی‌صدر خائن، اقدام به ترور و حذف نیروهای انقلابی کردند ویکی از اهداف ترور آنها حضرت آیت الله خامنه‌ای بود.

وی گفت: پروردگار متعال این نگین درخشان، یار انقلاب و انسان عارف، بی‌نظیر و دانشمند و عارف بزرک جهان را حفظ کرد تا بعد از امام خمینی (ره) مسئولیت رهبری را در مسیر انقلاب اسلامی بر عهده گرفته و سکان‌دار کشتی انقلاب شوند.

ضرورت تبیین جنایت‌های منافقین در بین جوانان

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری نیز در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر، گفت: منافقین در اوایل انقلاب به‌غیراز ترور شخصیت‌ها، به ترور مردم عادی و افرادی که مسئولیتی نیز نداشتند، دست زدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جواد مجتهد شبستری افزود: جنایات منافقین که بعد از پیروزی انقلاب و ترورهایی که انجام دادند و ترور شهیدان بهشتی و رجایی و باهنر و کسانی که به شهادت رساندند و یا همکاری‌هایی که با صدام در جنگ علیه ایران داشتند و یا بعد از جنگ تحمیلی در هماهنگی با آمریکا و جنایات مختلف آنها در طول تاریخ انقلاب که مستقیم یا غیرمستقیم علیه مردم ایران اسلامی نقش داشتند، هرگز از اذهان مردم پاک نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه منافقین مهره‌های استعمار و دست‌نشانده آمریکا بودند، تصریح کرد: منافقین نیز مانند رژیم پهلوی مهره استعمار بودند که هر کدام به طریقی ضد مردم بودند و جنایات و خیانت هایی که علیه مردم مرتکب شدند هرگز از اذهان مردم پاک نمی‌شود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: باید جنایات و خیانت‌های منافقین برای نسل امروزی بازگو و یادآوری شود تا جوانان فریب آنها را نخورند.

جنایت‌های منافقین برای مردم بازگو شود

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری نیز در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به جنایت‌های منافقین علیه مردم ایران اسلامی، اظهار کرد: منافقین جز جنایت، ترور، آدم‌کشی کار دیگری برای ملت شریف ایران نکرده‌اند و مردم شریف ایران نیز هیچگاه این جنایت‌ها را فراموش نخواهند کرد.

آیت‌الله عسگر دیرباز با اشاره به ترور نیروهای انقلابی و مردم عادی توسط منافقین، گفت: دست منافقین به خون هزاران نفر از رزمندگان و مردم عادی از اقشار مختلف اعم از معلم، کشاورز، دامدار، زن و کودک و غیره آغشته است و این لکه ننگ بر پیشانی آنها بسته است.

وی با بیان اینکه ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب در تیرماه سال ۶۰ نیز یکی از سندهای رسوایی منافقین است، تصریح کرد: منافقین دچار انحراف اعتقادی بوده و شهید مطهری نیز انحراف آنها را مطرح و اعلام کرده‌اند.

دیرباز با تأکید بر اینکه ما نباید جنایت‌های منافقین را فراموش کنیم، تصریح کرد: نسل امروزی و دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها با این جنایت‌ها ناآشنا هستند و لذا باید این جنایت‌ها بازگو شود تا آنها در جریان کامل جنایت‌ها قرار بگیرند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: بیان این جنایات مصداق جهاد تبیین است که وظیفه همه ما است و اقشار و مسئولان دراین‌رابطه نقش و وظیفه دارند.

ششم تیرماه سال ۶۰ سالروز مجروحیت مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر تهران است این سوءقصد نافرجام موجب شد تا معظم له در جلسه حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیرماه شرکت نکرده و سایه پر برکتشان بر سر امت ایران باقی و پاینده بماند که بی‌شک امداد غیبی خداوند است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.