ترور شهید بهشتی از اسناد جنایات تروریستی غرب و منافقین است
۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
شناسه : 309102
3
امام‌جمعه چهاربرج: امام‌جمعه چهاربرج گفت: باید نقش شهید بهشتی در مبارزه با انحرافات و جریان غرب‌گرا و نیز ترور ایشان به‌عنوان یک سند از جنایات ضدبشری منافقین مطالعه و تبیین شود.
پ
پ

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اصغر جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به سالروز شهادت شهید بهشتی و یاران ایشان، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اسناد تاریخی جنایت ضدبشری توسط گروهک‌های تحت حمایت آمریکا و غرب در ایران، شهادت دکتر بهشتی و یارانش است.

امام‌جمعه چهاربرج با بیان اینکه شهید بهشتی، عالمی فرزانه، اندیشمند و مجتهدی متفکر بود،گفت: شهید بهشتی در مکتب اسلام ناب محمدی (ص) و عاشورا تربیت‌یافته بودند و به فرموده امام راحل (ره) خار چشم دشمنان اسلام بودند که منافقین آن را برنتافته و ایشان را ترور کردند.

وی با اشاره به مبارزات شهید بهشتی با انحرافات و غربگرایان،گفت: باید نقش شهید بهشتی در مبارزه با انحرافات و جریان غرب‌گرا و نیز ترور ایشان به‌عنوان یک سند از جنایات ضدبشری منافقین مطالعه و تبیین شود.

امام‌جمعه چهاربرج با تاکید بر تبیین ابعاد جنایت منافقین و حقوق بشر آمریکایی، افزود: باید ابعاد جنایت آمریکایی‌ها و گروهک‌های نیابتی مانند منافقین در پایمال‌کردن حقوق بشر برای نسل امروزی تبیین شده و ابعاد مختلف آن شناسانده شود.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی بزرگ‌ترین قربانی و زخم‌خورده از تروریسم است، گفت: ترور شهید بهشتی و یارانشان و نیز ۲۷ هزار شهید ترور مدعای این است که ایران خود قربانی تروریسم است و لذا بر همگان لازم است هوشیار بوده تا دشمن جای شهید و جلاد را عوض نکند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.