ترمیم جاده های شهری و روستایی میاندوآب ضرورت دارد
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۱۰
شناسه : 303630
7
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از راهها و محورهای مواصلاتی شهری و روستایی نیاز به روکش، لکه گیری و برخی نیاز به آسفالت دارند و در برخی جاها نیز نیاز به احداث جاده است که در این مورد پیگیری های لازم انجام می گیرد.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در میاندوآب با اشاره به بازدید از پروژه های راهداری به همراه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی و فرماندار، اظهار کرد:  در این سفر یک روزه، راهها و پروژه هایی که نیاز بود در حوزه راهداری شهرستان میاندوآب، چهاربرج و باروق بازدید به عمل آمد.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی از راهها و محورهای مواصلاتی شهری و روستایی نیاز به روکش، لکه گیری و برخی نیاز به آسفالت دارند و در برخی جاها نیز نیاز به احداث جاده است که در این سفر پیگیری شد.

وی گفت: جاده های روستایی مانند قپچاق، کمربندی چهاربرج، اسلام آیاد، فیروز آباد و حاج حسن و یاریجان، اسلام تپه، کوسالار، قره تپه، ولی آباد، شکورکندی، چلیک، تلخاب، شیرین آب، حاجی حسن، ده منصور، خیرآباد، گزلان، زنجیرآباد، بفروان، قزقلعه، سه راهی سدنوروزلو تا گوگجلو در حدود ۱۵ کیلومتر در میاندوآب و چهاربرج بازدید شدند و برای آسفالت و روکش و احداث تصمیماتی اتخاذ شد.

عیسی زاده تصریح کرد: مسیر زینال کندی، مسیر چلیک تا تپه رش که در تحویل راه و شهرسازی است، نیاز به لکه گیری و روکش دارد و تپه رش به قلعه پایین و بزرگ نیز به پیمان سپرده شد که قرار شد تا سریعا کار خود را شروع کند.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ۵۰۰ متر مسیر الغدیر در روبروی پلیس راه نیز قرار شد تا هفته آینده آماده شود.

وی به پروژه های راهداری در باروق نیز اشاره کرد و گفت: در مسیر باروق نیز محورهای روستایی مانند یلکلو، ملحملو، چیچکلو ، آغبلاغ، قطار داش، گوزلو، باش آچیق، یاستی کند، لاله لو و اربط علیا، یلی بلاغ، پل شورجه و آغکند، پل جان آقا و ینگجه از درخواست های اصلی هستند.

عیسی زاده تصریح کرد: روکش محور حیدرباغی و قورقچی در حدود ۳۰ کیلومتر که قرار شده از محل ماده ۱۵ معادن و مابقی توسط اداره راهداری انجام گیرد که فعلا قرار شده به دلیل شرایط جوی لکه گیری انجام و با تامین بودجه در سال آینده روکش انجام شود.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.