ترامپ ملعون بداند که قدس از آن ماست/ دانشجویان به دنبال آرمان گرایی علمی و معنوی باشند
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
شناسه : 269167
6

امام جمعه میاندوآب گفت: آرمان گرایی علمی و معنوی دو وظیفه اساسی دانشجویان در عصر کنونی است که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در میاندوآب با اشاره به وظایف دانشجویان اظهار کرد: دانشجویان دو وظیفه مهم و حساس دارند که باید در راستای تحقق آن کوشش کنند.

امام جمعه میاندوآب آرمانگرایی علمی را نخستین وظیفه دانشجویان عنوان کرد و گفت: اگر بخواهیم کشور ما قله های رفیع علمی را فتح کند، چاره ای جز آموختن دانش و پیشرفت علمی نداریم.

وی با بیان اینکه امروز در دنیا همه برای پیشرفت علمی تلاش و برنامه ریزی می کنند، افزود: اگر کشوری بخواهد بر قله های رفیع علم قرار گرفته و کشورهای دیگر را تحت سلطه خود قرار دهد، باید عالمانه حرکت کرده و روز به روز بر دانش خود بیفزاید.

حسن زاده با تاکید بر اینکه باید افق های بلند را در نظر گرفت و آرمان گرایی علمی را تحقق بخشید، تصریح کرد: در این صورت است که حتی ازدواج، کار کردن و هیچ چیزی مانع درس خواندن نمی شود.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: هوش جوانان ایرانی از متوسط هوش جوانان دنیا بالاتر است و باید برای کسب کرسی های علمی تلاش کرده و توانایی های خود را بالا ببرند.

وی آرمان گرایی معنوی را دیگر وظیفه دانشجویان عنوان کرد و گفت: دانشگاه و دانشجو یک نیروی سیال و متحرک است که اگر بخواهد می تواند تاثیرگذار بوده و تغییر ایجاد کند.

حسن زاده با بیان اینکه دانشجو قدرت مضاعف جوان بودن و عالم بودن را دارد، افزود: دانشجویان باید در کنار آرمان گرایی علمی به آرمان گرایی معنوی نیز توجه داشته و نشان دهند که ادامه دهنده راه کسانی هستند که شعار عدالت خواهی و استکبار ستیزی سر دادند.

امام جمعه میاندوآب تصریح کرد: دانشجو کسی است که لانه جاسوسی را تسخیر و هشت سال دفاع مقدس حماسه آفریدند و همواره پشتیبان ولی فقیه بوده و امروز هم همانگونه هستند.

وی در پایان با اشاره به دستور ترامپ برای تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: ترامپ ملعون بداند که قدس قبله اول مسلمین بوده و ما از قدس دست بر نمی داریم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.