تداوم بارش برف و باران تا اواخر وقت فردا در آذربایجان‌غربی
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
شناسه : 304592
8
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: سامانه بارشی برف و باران از شب گذشته در استان آغاز شده و تا اواخر وقت فردا تدوام خواهد داشت.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی صابری در گفت‌وگو با خبرنگار اروم‌نیوز، اظهارداشت: سامانه بارشی از شب گذشته در استان آغاز شده و تا اواخر وقت فردا تدوام دارد.

وی از ورود سامانه بارشی جدید به استان از روز  شنبه خبر داد و گفت: با تقویت سامانه، بارندگی تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان‌غربی به وضعیت دمای هوای استان در ۲۴ ساعت گذشته گفت: گرمترین شهر آذربایجان غربی پلدشت با مثبت هفت درجه سانتی‌گراد و سردترین چالداران منفی ۹ درجه سانتی‌گراد بوده و دمای ارومیه مرکز استان نیز دو تا پنج درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

وی اشاره به لغزندگی جاده‌های کوهستانی و لزوم تجهیز خودروها به زنجیر چرخ ادامه داد: مناطق اثر این پدیده جوی جنوب و مرکز استان آذربایجان‌غربی است.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به بارش قابل توجه طی شبانه روز اخیر در جنوب استان گفت: شهرستان سردشت با ۲۲ سانتی‌متر بارندگی، پربارش‌ترین شهر استان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

وی گفت: لازم است که دستگاه‌های اجرایی در این زمینه تدابیر لازم برای مقابله با اثرات کولاک و مه گرفتگی را اتخاذ کنند و صرفه جویی در حامل‌های انرژی نیز مد نظر باشد.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.