تخلفات انتخاباتی در حال رسیدگی است
۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
شناسه : 263677
6

مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی گفت: هم اکنون نیز تخلفات انتخاباتی در حال رسیدگی بوده و استانداران، فرمانداران و حتی دهیاران متخلف نیز در سراسر کشور، احضار و به تخلفات آنها رسیدگی می شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، قنبر کریم نژاد در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به نقش شورای نگهبان برای دفاع از قانون اساسی، اظهار کرد: در تمام دنیا نهادی برای حفاظت از قانون اساسی وجود دارد و در کشور ما نیز برای حفاظت از قانون اساسی، نهادی به اسم شورای نگهبان در کشور ایجاد شده است.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی افزود: شورای نگهبان حافظ و پاسدار قانون اساسی بر اساس اسلامیت و جمهوریت نظام است و قوانین را با شرع اسلام و قانون اساسی بررسی و تصمیم گیری می کند.

وی به انتخابات اخیر در 29 اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت: در این انتخابات نیز کار نظارت انجام گرفت و در بیانیه نهایی همه موارد مطروحه به سمع و نظر مردم رسید.

کریم نژاد با بیان اینکه در این انتخابات نیز تخلفاتی بود که به آن رسیدگی می شود، تصریح کرد: در ایام تبلیغات و در حین برگزاری انتخابات تمامی تخلفات احصا و به مراجع مربوطه برای رسیدگی گزارش شده است.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات آذربایجان غربی اظهار کرد: هم اکنون نیز تخلفات انتخاباتی در حال رسیدگی بوده و استانداران، فرمانداران و حتی دهیاران متخلف نیز در سراسر کشور، احضار و به تخلفات آنها رسیدگی می شود.

وی با تاکید بر اینکه از تخلفات انتخاباتی نمی گذریم، افزود: این تخلفات رسیدگی شده می شوند و در استان ما نیز قطعا اینگونه بوده و تخلفات انتخاباتی در حال رسیدگی است.

کریم نژاد گفت: در طول سال نیز رصد انتخاباتی انجام شده و شبکه اطلاع رسانی و نظارت فعال است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.