تخریب دین و خانواده هدف برنامه های فرهنگی دشمن است/ با فرهنگ به جنگ کرونا برویم
۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
شناسه : 289228
4

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی گفت:دین و خانواده دو نهاد قدرتمندی هستند که نقش بازدارنده در آسیب‌های اجتماعی دارند و لذا دشمنان برای تخریب این دو نهاد برنامه ریزی می کنند.

پ
پ

به‌ گزارش زرین خبر، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی امروز در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و زنان و خانواده شهرستان میاندوآب اظهار کرد:اتفاقات دوران کرونا که همه دست به دست هم داده و تحت فرماندهی واحد کار ماندگار کردیم، باید مستندسازی و در تاریخ ثبت شود و در همه جای دنیا الگو و مثال باشد.

سیدهادی طباطبایی با بیان اینکه تنها با ویروس ناشناخته کرونا مواجه نبوده و نیستیم بلکه در جنگ اقتصادی و تحریم نیز هستیم، افزود: کاردرمانی اعم از پزشک، پرستار و باوری جانفشانی کردند.

وی با تاکید بر اینکه باید نهضت ماسک راه اندازی شود،گفت:حضور مقام معظم رهبری در جلسات کرونا و توصیه ایشان به رعایت دستورالعمل ها نشان دهنده اهمیت موضوع است.

طباطبایی با بیان اینکه باید با فرهنگ به جنگ کرونا رفت، تصریح کرد: انتظار ما در شرایط فعلی کار فرهنگی است تا شاهد برگزاری برخی مراسمات مانند عروسی، ترحیم و جشن تولد باشیم.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه باید کار اقناعی انجام داد، اظهار کرد:هزینه های هنگفتی که یک تست کرونا در پی دارد،اگر رعایت کنیم هزینه ها پایین می آید.

وی افزود: تنها با همکاری و یاری مردم می توان این موج کرونا را کنترل کرد و تا زمانی که اجتماعات کنترل و محدود نشود، مشکل خواهیم داشت.

طباطبایی با اشاره به اینکه دولت و نظام با تمام توان پای کار آمده اند،تصریح کرد: نقش خیرین و سازمان های مردم نهاد و مجمع خیرین سلامت در مقابله با کرونا مهم و غیرقابل انکار است و هیچ گاه فراموش نمی شود.

وی گفت: در راستای این موضوع بود که بعد از توصیه مقام معظم رهبری، رزمایش مواسات در کشور شکل گرفت و همه پای‌ کار آمدند و بیش از ۳۰۰هزار بسته معیشتی نیز به صورت منسجم و هماهنگ در استان توزیع شد.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به اینکه الگوی مداخله محله محور باشد، گفت: شرایط محلات متفاوت است و پیشنهاد داریم که مداخلات نیز محله محور باشد.

طباطبایی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال ناامیدکردن مردم هستند،افزود: امروز آسیب های اجتماعی در دنیا گسترش یافته و ایران در این زمینه جزو سبزترین کشورها هستیم.

وی بااشاره به اینکه همه هجمه های دشمنان برای تخریب دین و خانواده است، تصریح کرد: دین و خانواده دو نهاد قدرتمندی هستند که نقش بازدارنده در آسیب‌های اجتماعی دارند و لذا دشمنان برای تخریب این دو نهاد برنامه ریزی می کنند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.