تحریم ناجا، نشانه درماندگی و شکست آمریکا است/ رسیدن نفتکش‌ها به ونزوئلا توانمندی ایران را نشان داد
۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۹:۵۸
شناسه : 288568
8

حجت الاسلام عیسی برادری گفت: تحریم شخصیت ها و نهادهای انقلابی و نیروهای مسلح ما نشانه پستی، شکست و درماندگی و ضعف آمریکاست.

پ
پ

امام جمعه تکاب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر  با اشاره به تحریم ناجا از سوی آمریکا، اظهار کرد: تحریم‌های آمریکا نشان از ناتوانی آمریکا در مواجهه و مبارزه با ملت بزرگ ایران است.

حجت الاسلام عیسی برادری با بیان اینکه آمریکا، جایی که نمی‌تواند کاری کند به تحریم دست می‌زند، افزود: تحریم شخصیت ها و نهادهای انقلابی و نیروهای مسلح ما نشانه پستی، شکست و درماندگی و ضعف آمریکاست.

وی گفت: آنها اگر می توانستند، کاری انجام می دادند و لیکن نمی توانند کاری فراتر از تحریم انجام دهند و فقط به این مانور تبلیغاتی دست می زنند.

امام جمعه تکاب تصریح کرد: همین کارها سبب می‌شود که صلابت و اقتدار چهره ها، اشخاص و نهادهای انقلابی که توسط آمریکا تحریم می شوند، بیشتر می‌شود.

برادری اظهار کرد: چه سپاه، چه ناجا و یا هر جای دیگر که از سوی آمریکا تحریم می شوند، انگیزه و رنگ و بوی انقلابی بیشتر می گیرند و علاقه مردم نسبت به نهادها و شخصیت ها بیشتر می‌شود و اتفاقا کارایی آنها نیز بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه آمریکا فاقد قابلیت و توانمندی برای مبارزه با ایران در مرحله عمل است، افزود: آمریکا اگر درست می گفت و این همه مانور تبلیغاتی انجام داده بود نفت کش های ما را که به سمت ونزوئلا در حال حرکت بود، متوقف می کرد.

امام جمعه  تکاب با اشاره به اینکه با اینگونه اقدامات آمریکا، انگیزه، ایمان و حمایت از نظام و نهاد های انقلابی بیشتر می شود، گفت: آنها درمانده و بیچاره شده اند و نمی توانند با ما در میدان مبارزه اعم از نظامی، اقتصادی و سیاسی بابت حضور موثر در منطقه وارد رقابت شوند و قطعا اینگونه رفتارها نیز به نفع ایران تمام خواهد شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.