تحریف و تبلیغات منفی از ابزارهای دشمنان برای دست یابی به اهدافش است 
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۵۵
شناسه : 294113
10
امام جمعه میاندوآب:

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه ویژگی های حاکم بر تبلیغات معاویه همان اصول و ویژگیهای «تبلیغات رفتاری نوین» است، افزود: تحریف و تبلیغات منفی امروزه نیز یکی از ابزارهای دشمنان است که در زمان های مختلف برای دست یابی به اهداف خود آن را به کار می گیرند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده امروز در مراسمی به مناسبت ایام شهادت امیرالمومنین (ع) با اشاره به ویژگی های امام علی(ع)، گفت: امیر مومنان الگوی بشریت است و ما باید این ویژگی ها را بشناسیم و زندگی علی گونه داشته باشیم.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه دشمنان اسلام در زمان امیرالمومنین، امام علی(ع) نیز ساکت نبودند و دست به توطئه می زدند، افزود: معاویه دست به تحریف و تبلیغات منفی گسترده علیه امام علی(ع) زده بود و تلاش تبلیغاتی گسترده ای را آغاز کرده بود.

وی با اشاره به اهمیت فهم و بصیرت مردم، اظهار کرد: متاسفانه فهم و بی بصیرتی جامعه در آن زمان سبب خانه نشین شدن امیرالمومنین(ع) شد که تحت تاثیر تبلیغات منفی و تحریف معاویه قرار داشتند.

حسن زاده با بیان اینکه ویژگی های حاکم بر تبلیغات معاویه همان اصول و ویژگیهای «تبلیغات رفتاری نوین» است، تصریح کرد: تحریف و تبلیغات منفی امروزه نیز یکی از ابزارهای دشمنان است که در زمان های مختلف برای دست یابی به اهداف خود آن را به کار می گیرند.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر هوشیاری و بصیرت، افزود: امروز عده ای سعی دارند جامعه را به سمت دوقطبی پیش ببرند و لازم است در این زمینه هوشیار بود و بصیرت داشت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.