تجهیز شهرداری میاندوآب به ماشین لجن کش/طرح ممیزی از مغازه ها در میاندوآب شروع شد
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۸:۰۸
شناسه : 298295
8
شهردار میاندوآب از تجهیز شهرداری به ماشین لجن کش خبر داد و گفت: با تجهیز شهرداری به ماشین لجن کش، تا یک ماه آینده تمام جوب ها لجن کشی می شود.
پ
پ

شهردار میاندوآب در گفت وگو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: در حدود یک ماه گذشته لایروبی کانال ها و مسیل ها در نقاط مختلف شهر در دستور کار بوده است تا با مسیرگشایی، ضمن هدایت آبهای سطحی، از آبگرفتگی معابر در مواقع بارندگی و هم چنین راکد ماندن آبهای سطحی خودداری شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه کانال ها وضعیت خوبی نداشتند، افزود: در یک مکان بیش از ۶۷ ماشین لجن خارج شد.

بابک قدیمی با اشاره به اینکه استفاده از لوله های یک هزار اینچی برای انتقال آب های سطحی و پمپاژ برای لجن شویی از جوی ها را پیشنهاد داده ایم، گفت: هزینه لازم برای این کار بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد می شود که در این زمینه با نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی نیز صحبت کرده ایم که وی نیز اعلام آمادگی کرده اند.

شهردار میاندوآب با بیان اینکه در راستای امورات عمرانی نیز سازمان عمران شهری را تشکیل داده ایم، تصریح کرد: قسمت عمرانی شهرداری را به سازمان عمران شهری تبدیل کرده ایم تا در این زمینه نیز اقدامات اساسی انجام گیرد.

وی از پیگیری مسائل و مشکلات کارخانه آسفالت و تلاش برای راه اندازی آن نیز خبر داد و افزود: احداث ایستگاه گاز برای راه اندازی کارخانه آسفالت و رایزنی برای انتخاب معدن برای تامین مواد اولیه و تجهیزات لازم از اقداماتی بوده که انجام گرفته و عیسی زاده نماینده مردم میاندوآب در مجلس نیز در این زمینه قول تامین دو هزار تن قیر را داده اند که با این مقدار می شود وضعیت نامناسب آسفالت شهری میاندوآب بهبود بخشید.

قدیمی هم چنین از کنترل و نت ماشین آلات شهرداری خبر داد و گفت: در دوره مدیریت جدید شهرداری، ماشین آلات تحویل افراد می شود تا در حفظ و نگهداری ماشین آلات اهتمام داشته باشند.

شهردار میاندوآب هم چنین از تجهیز شهرداری به ماشین لجن کش خبر داد و اظهار کرد: با تجهیز شهرداری به ماشین لجن کش، تا یک ماه آینده تمام جوی ها لجن کشی می شود.

وی در ادامه با اشاره به تجمیع و متمرکز شدن انبارهای شهرداری، گفت: متاسفانه انبارهای شهرداری به صورت متفرقه در چند نقطه بود که همین امر سبب بروز مشکلات فراوانی بود و ساماندهی را نیز مشکل می کرد که با تجمیع این انبارها و لیست برداری اموال موجود، این مشکل را حل کردیم.

قدیمی به شروع ممیزی مغازه ها در میاندوآب اشاره کرد و افزود: مردم هیچ گونه عوارض یا پول به افرادی که تحت عنوان مامور شهرداری به مغازه ها جهت اعلام و یا دریافت عوارض مراجعه می کنند، پرداخت نکنند و این را در نظر داشته باشند که دریافت پول فقط در شهرداری انجام می گیرد و اگر احیانا مامور و یا کارمند شهرداری در این زمینه تخلف کند با وی برخورد می شود.

شهرداری میاندوآب با تاکید بر لایروبی رودخانه زرینه رود این شهرستان، تصریح کرد:  در این راستا جلسات متعددی برگزار کرده ایم و ان شالله در آینده  در این مورد خبرهای خوشی خواهیم داشت.

قدیمی هم چنین تبدیل سه راهی شاهین دژ به چهارراه  و نصب چراغ راهنمایی در میدان پاسداران و ساماندهی سد معبر و دست فروشان در شهر را از برنامه های آتی شهرداری عنوان کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.