تبیین و دفاع از ارزش های انقلاب،رسالت مهم خبرنگاران است
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
شناسه : 282844
7

سرپرست ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: خبرنگاران باید به نحو احسن به رسالت خویش عمل کرده و از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کنند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار وهاب عباسفام امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان میاندوآب به مناسبت روز خبرنگار، با بیان اینکه نخستین کسی که برای اطلاع رسانی وقایع حضور می یابد خبرنگار است،  اظهار کرد: خبرنگاران حلقه اتصال بین مردم و مسئولان بوده و خبرنگاران در شرایط سخت فعالیت می کنند و شغل آنها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

سرپرست ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه خبرنگاران نقش مهمی در جامعه دارند و باید به نحو احسن به رسالت خویش عمل کنند، افزود: خبرنگاران در فرهنگ سازی و آگاه سازی در جامعه نقش مهم و خطیری دارند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران در طول تاریخ انقلاب اسلامی و به ویژه در دوران دفاع مقدس به نقش خود و رسالت خود در کنار رزمندگان اسلام عمل می کردند و در این راه شهید و جانباز نیز تقدیم انقلاب کرده اند، گفت: خبرنگاران باید با شجاعت و غیرت مانند خبرنگاران در دوران دفاع مقدس، اهداف و آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی را دنبال کنند.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران نقش مهمی نیز در تبیین اهداف والای انقلاب اسلامی و سیره شهدا در جامعه دارند، تصریح کرد: خبرنگاران باید مروج سیره شهدا و اهداف انقلاب و شهدا باشند و ارزش ها را انعکاس دهند.

سرپرست ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: امروز دشمنان انقلاب اسلامی با امپراطوری رسانه ای و با نفوذ به دنبال دست یابی به اهداف خود هستند و خبرنگاران باید در این زمینه به رسالت خود عمل کرده  از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کنند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.