تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و امیدآفرینی در جامعه یک ضرورت است
۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۰۰
شناسه : 299358
9
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: دشمن به دنبال جنگ رسانه ای و شناختی است و در این جنگ باید واقعیت ها را گفت و دستاوردها را برای مردم تبیین کرد.
پ
پ

امام جمعه میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه دشمن با امپراطوری رسانه ای به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق است، گفت: دشمنان همواره حقایق را وارونه جلوه می دهند و صعود ۴۳ و پیشرفت ها را نمی تواند ببیند‌ و با امپراطوری رسانه ای به دنبال فریب مردم است.

حجت الاسلام والملسمین حمید حسن زاده با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلاب کوخ نشینان و مستضعفان بود، اظهار کرد: حکومت طاغوت، حکومت از بالا به پایین بود ولی انقلاب اسلامی ایران به دنبال عدالت، انصاف و برادری و برابری در جامعه است تا تمام مردم به حق و حقوق خود دست یابند.

وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی، مردم سرنوشت خود را  تعیین کرده و همه مسئولین به صورت مستقیم یا غیرمستقیم توسط خود مردم و با انتخابات انتخاب می شوند، اظهار کرد: امروز بر همه لازم و ضروری است که وارد عرصه تبیین شده و صعود ۴۳ ساله را روایت کنند و حقایق را بیان کنند تا دشمنان از سیاه نمایی کاری از پیش نبرند

امام جمعه میاندوآب در ادامه با تاکید بر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، تصریح کرد: راه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب این است که هر کس در هر مسئولیتی که قرار دارد، با تمام توان و قدرت به مردم خدمت کند.

حسن زاده هم چنین با تاکید بر امیدآفرینی در بین مردم و تبیین واقعیت ها، اظهار کرد: دشمن به دنبال جنگ رسانه ای و شناختی است و در این جنگ باید واقعیت ها را گفت و دستاوردها را برای مردم تبیین کرد.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.