تبلور خدمت بی منت آستان قدس رضوی/ اتاقک مخروبه ای که خانه ای آباد شد
۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۷:۴۶
شناسه : 275516
10

دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در میاندوآب پس از آشنایی با وضعیت وی و پس از اقدامات لازم، دست به کار شده و سر و سامانی به وضعیت زندگی این پیرزن دادند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، از آذر ماه سال 96 دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در میاندوآب راه اندازی شده است.

این نمایندگی ها با دو رویکرد محرومیت زدایی و فرهنگی با برپایی کانون های مختلف درسطح شهرها اقدامات ویژه ای را دراین زمینه آغاز کرده اند.

نمایندگی آستان قدس رضوی با عنوان کانون خادمیاران آستان قدس رضوی در مدتی که در شهرستان میاندوآب راه اندازی شده است، اقدامات خوبی را در زمینه درمان بیماران، ساخت و ساز مسکن، اهدای وام، تامین جهازیه و تهیه و توزیع بسته های کالایی به مستمندان و نیز برنامه های فرهنگی و مناسبتی مانند برپایی ایستگاه صلواتی ارائه کرده است.

اما موضوع چیست؟ شاید باورش سخت باشد ولی در گوشه ای از میاندوآب، اتاق کوچکی  به محل زندگی یک پیرزن تنها تبدیل شده است.

این اتاق کوچک که شاید تنها اسمش سرپناه باشد تا محل زندگی و به محلی تبدیل شده تا این پیرزن صبح را شب کند.

در نخستین قدم که وارد خانه می شوی، وضعیت اسفناک زندگی این پیرزن هر وجدان بیداری را به تکاپو انداخته و دل هر انسانی را به درد می آورد.

با این وجود تنها چیزی که مهم بود حل فوری و رسیدگی هر چه سریع تر به این وضعیت اسفناک و دلخراشی بود.

در این میان، خادمیاران آستان قدس رضوی در میاندوآب، که از وضعیت زندگی این پیرزن آگاه بودند، اقدامات لازم را برای سرو سامان بخشیدن به وضعیت زندگی وی آغاز کرده و وی را به دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در میاندوآب معرفی کردند.

حمید رضا قنبری مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در میاندوآب نیز در این مورد می گوید: پس از آشنایی با وضعیت وی و پس از اقدامات لازم، دست به کار شده و با کمک خیرین سر و سامانی به وضعیت زندگی این پیرزن دادند.

در زیر تصاویری از وضعیت زندگی این پیرزن را بعد از بهسازی توسط خیرین دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در میاندوآب مشاهده می کنید.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.