تبعیت از ولایت رمز پیروزی است
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
شناسه : 303019
7
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: تبعیت بی چون و چرا از ولایت و رهبری  و حضور به موقع و به هنگام مردم در صحنه و ایمان و توکل به خدا و اتحاد رمز پیروزی در دفاع مقدس بود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار منوچهر مودبی در مراسم یادواره شهدای کوی قره ورن میاندوآب که توسط حوزه ۲ شهری برگزار شد، در سخنانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به ما عزت بخشید، اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) با رهبری انقلاب اسلامی، ما را از یوغ ستم استکبار نجات داد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: دشمنان منابع ایران اسلامی را به یغما می بردند و پیروزی انقلاب اسلامی دست آنان را قطع کرد و لذا به فکر دشمنی و توطئه علیه انقلاب اسلامی افتادند.

وی گفت: هدف آنها این بود که انقلاب را از مسیر اصلی خویش منحرف سازند ولی غافل از این بودند که مردم ایران اسلامی با تبعیت از رهبری و ولایت و با بصیرت و هوشمندانه توطئه ها و فتنه های آنان را خنثی ساختند.

مودبی با بیان اینکه وقتی دشمنان انقلاب اسلامی از کودتا و ترور در اوایل انقلاب طرفی نبستند، جنگ هشت ساله را به ایران اسلامی تحمیل کردند، تصریح کرد:آنها برای این کار صدام را تحریک کرده و جنگ هشت ساله را به راه اندختند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس، ما قطعا پیروز شدیم، اظهار کرد: ما با دستان خالی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادیم و حتی یک وجب از خاک خود را به دشمن ندادیم.

وی با اشاره به رمز پیروزی ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس، افزود: تبعیت بی چون و چرا از ولایت و رهبری  و حضور به موقع و به هنگام مردم در صحنه و ایمان و توکل به خدا و اتحاد مهم ترین دلیل پیروزی بود.

مودبی با بیان اینکه امروز نیز جنگ تمام نشده و هم چنان باقی است، گفت: دشمن از طریق جنگ نرم وارد میدان شده و راهکار مقابله با دشمن نیز همان است که رهبر معظم انقلاب فرمودند و آن نیز قوی شدن است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.