تایید صلاحیت11 نفر برای انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه میاندوآب/ 206 هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند
۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
شناسه : 287003
6

فرماندار میاندوآب از تایید صلاحیت نهایی 11 نفر برای رقابت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه میاندوآب خبر داد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی قهرمانی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: صلاحیت 11 نفر برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان میاندوآب تایید شده است.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه برای اخذ آرای مردمی 160 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه میاندوآب پیش بینی شده است، تصریح کرد: از این تعداد 101 شعبه ثابت و 59 شعبه سیار هستند.

قهرمانی با اشاره به اینکه 206 هزار نفر در حوزه انتخابیه واجد شرایط رای دادن هستند، اظهار کرد: امسال 10هزار و 876 نفر برای نخستین بار در پای صندوق های رای حاضر می شوند.

وی با بیان اینکه نزدیک به دو هزار نفر عوامل اجرایی و نظارتی در برگزاری انتخابات در شهرستان میاندوآب مشارکت خواهند کرد، افزود: از افراد با تجربه در امر برگزاری انتخابات در شعبات اخذ رای استفاده خواهیم کرد

فرماندار میاندوآب گفت: تمامی بسترها برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور فراهم است و کلاس های آموزشی لازم برای عوامل اجرایی برگزار شده و در آینده نیز برگزار می شود.

قهرمانی تصریح کرد: در بخش مرکزی تعدا 54 شعبه اخذ رای شهری و تعداد 61 شعبه روستایی، در بخش مرحمت آباد تعداد 5 شعبه شهری و 12 شعبه روستایی و در بخش باروق نیز 3 شعبه شهری و 24 شعبه روستایی خواهد بود.

به گفته فرماندار میاندوآب، مهدی عیسی زاده، علی احمدی، معصومه خلیل زاده،غلامرضا کبیری، سجاد مقدم ،زیبا یزدانی، احمد رستمی، بهنام تقی زاده، جلیل نورمحمدی، رقیه ایمانی و مهدی مقدم 11 نفر تایید صلاحیت شده برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه میاندوآب هستند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.