تاکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی در ایام محرم/ نگران انحراف و تحریف در انقلاب هستیم
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۹:۴۵
شناسه : 289641
8

امام جمعه میاندوآب گفت: نگرانی ما انحراف در انقلاب است، اگر هوشیار نباشیم در  کمترین زمان جای حق و باطل و شهید و جلاد را عوض می کنند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، جلسه ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی با موضوع برنامه های ماه محرم امروز در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه امام جمعه میاندوآب با اشاره به عید سعید غدیر خم، گفت: واقعه عاشورا نتیجه انحراف از غدیر است و اگر غدیر فراموش شود،‌ عاشورا ایجاد می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده با بیان اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند مراقب باشید جای جلاد و شهید عوض نشود و تحریف انجام نگیرد، افزود: در غدیر تحریف انجام شد در حالی که علامه امینی با ۱۶۳ منبع از اهل سنت  واقعه غدیرخم را روایت می کنند که کمترین تعداد حاضران در غدیر ۹۰ هزار نفر عنوان شده است.

وی با بیان اینکه نگرانی ما انحراف در انقلاب است، تصریح کرد: اگر هوشیار نباشیم در  کمترین زمان جای حق و باطل و شهید و جلاد را عوض می کنند.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با اشاره به اینکه میاندوآب، دژ ولایت  است، اظهار کرد: عید غدیر مهم تر از محرم و صفر بوده ولی  متاسفانه امسال آذین بندی در شان این شهر انجام نگرفت.

حسن زاده هم چنین با انتقاد از عدم تعیین شهردار میاندوآب، گفت: در هفت سالی که در میاندوآب هستم فقط ۲/۵ سال شهردار داشته ایم و شهرداری همیشه با سرپرست اداره شده است.

وی با اشاره به اینکه به خاطر یک مسئله جزئی، شبانه جلسه می گذارند، افزود: بنده می گویم که با این مسئولان و ضعف استان، ضعف مدیران کل استان، امید برای توسعه میاندوآب ندارم.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: هرکس دم از توسعه میاندوآب می زند باید به فکر این شهر باشد و از جناح بازی و سیاسی کاری خودداری کند.

وی با انتقاد از برخی اظهارات در مورد عزاداری محرم،‌گفت: وقتی در ساحل رودخانه چند نفر شنا می روند کسی از کرونا صحبت نمی کند و پیگیر نیست ولی در مورد محرم همه صحبت از کرونا می کنند.

حسن زاده اظهار کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد عزاداری محرم هر تصمیم بگیرد ما تابع هستیم.

امام‌جمعه میاندوآب، تشخیص وظیفه و عمل به وظیفه را وظیفه همه مردم دانست و تصریح کرد: هرکس به وظیفه خود عمل کند و از کسی جز خدا ترس نداشته باشد.

وی در پایان با بیان اینکه  متاسفانه مسائل فرهنگی بودجه کمی دارند، افزود: همه باید در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی گام برداشت.

تاکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی در ایام محرم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در این جلسه اظهار کرد: متاسفانه  در برخی مناطق شئونات فرهنگی پایمال می شود که باید در این زمینه همه احساس مسئولیت کرده و از هنجارشکنی خودداری کنند.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ با تاکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی در ایام محرم، گفت: باید شان این ایام باید حفظ شده و از ظرفیت فضای مجازی در این ایام استفاده شود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت مداحان بومی و بسیج مداحان و هیئت رزمندگان اسلام باید مورد توجه بوده و در بحث تربیت مداحان بومی در سطح شهر اقدام شود.

پالهنگ با بیان اینکه باید شان محرم و امام حسین(ع) در صدور مجوز برای افراد مختلف حفظ شود، تصریح کرد: ما نیز تابع قوانین و دستورالعمل ها هستیم و هر چه ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم بگیرد برای ما لازم الاجراست.

تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب نیز در این جلسه با اشاره به دستورالعمل برگزاری برنامه های ماه محرم، گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا  در مورد عزاداری محرم هر تصمیم بگیرد ما تابع هستیم.

حجت الاسلام عادل نجفیان با بیان اینکه هیئت ها از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنند، افزود: در این زمینه هماهنگی های لازم برای ارائه دستورالعمل ها و توصیه ها به روسای هیئت ها و مداحان انجام می گیرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.