تأمین ۴ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در میاندوآب
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۰۰
شناسه : 311585
2
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی خبر داد: مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: چهار هکتار از اراضی ملی داخل محدوده شهر میاندوآب برای حمایت از تولید مسکن در شهرستان میاندوآب تأمین شده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سید محسن حمزه لو در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه نهضت ملی مسکن و پیگیری مشکلات تعاونی مسکن شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: چهار هکتار از اراضی ملی داخل محدوده شهر میاندوآب برای حمایت از تولید مسکن در شهرستان میاندوآب تأمین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی افزود: الحاق بخشی از اراضی به داخل محدوده شهری می‌تواند زیرساخت موردنیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه اراضی مشخص شده برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تعیین تکلیف می‌شود، گفت: سهمیه شهرستان میاندوآب ساخت ۱۲ هزار مسکن در این شهرستان است.

حمزه لو تصریح کرد: تأمین اراضی موردنیاز برای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان میاندوآب با جدیت دنبال می‌شود و ١۴ هزار خانوار در این شهرستان در نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

وی هم چنین در خصوص مشکلات تعاونی‌های مسکن در شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: بررسی و پیگیری مسائل این تعاونی‌ها با جدیت دنبال می‌شود تا زمینه خانه‌دارشدن آحاد مردم فراهم شود. مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی افزود: تولید مسکن و اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی در اولویت بوده و این امر با جدیت دنبال می‌شود.

حمزه لو گفت: توسعه زیر ساخت‌های مسکن ارزان از برنامه‌های مهم دولت بوده و از ابتدای کار دولت فعالیت‌های مناسب و قابل‌توجهی در استان انجام شده است.

وی هم چنین در ادامه با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌های راه و شهرسازی در شهرستان میاندوآب، افزود: توجه به استانداردسازی راه‌های اصلی شهرستان از دیگر اولویت‌های این اداره کل بوده و با جدیت دنبال می‌شود.

حمزه لو تصریح کرد: ساخت و توسعه محور میاندوآب – سرچم از طرح‌های ناتمام در حوزه شهرستان میاندوآب است که پس از سال‌ها عملیات خاک‌برداری در قطعات باقی‌مانده تکمیل و با شروع عملیات آسفالت تا پایان فصل کاری امسال این محور به بهره‌برداری می‌رسد.

هم چنین در این جلسه نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت موضوع مسکن، اظهار کرد: بررسی مشکلات در زمینه تأمین زمین نهضت ملی مسکن و تسریع در حل آنها یکی از اصلی‌ترین مطالبات ما است.

مهدی عیسی زاده با تشکر از حضور میدانی مدیرکل راه و شهرسازی و بررسی مسائل مشکلات، افزود: در این زمینه خواستار تسریع روند کار بوده و امیدواریم هر چه سریع‌تر مشکلات حل شود.

در ادامه این جلسه تعدادی از شهروندان و اعضای تعاونی‌ها مسائل و مشکلات مربوطه را مطرح و مسئولان نیز در ادامه به آنها پاسخ‌های مربوطه را ارائه دادند.

در این جلسه علاوه بر نماینده مردم شریف میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، فرماندار، شهردار و تعدادی از اعضای شورای شهر میاندوآب نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.