بیکاری بزرگترین مشکل میاندوآب است/ شورای نگهبان ضامن سلامت انتخابات است/ حمله به شورای نگهبان در واقع خیانت به نظام، انقلاب و ولایت است
۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
شناسه : 287041
6

امام جمعه میاندوآب گفت:زیر سوال بردن شورای نگهبان در واقع خیانت به نظام، انقلاب و ولایت و تضعیف و تخریب نظام است و هرکس که از این فیلتر نگذشته نباید شورای نگهبان را زیر سوال ببرد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب در سخنانی با بیان اینکه دشمنان همواره به دنبال زیر سوال بردن ارکان نظام، ارزش ها و معیارها بوده اند، اظهار کرد: در آخرین مورد نیز دشمنان حمله به شورای نگهبان را در دستور کار خود قرار داده اند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه توهین به شورای نگهبان یعنی توهین به نظام و وطن، افزود: شورای نگهبان یکی از ارکان مهم نظارتی برای سالم ماندن نظام است.

وی با اشاره به نقش نظارتی شورای نگهبان، گفت: شورای نگهبان به عنوان یک رکن نظارتی بر قانونگذاری توسط مجلس شورای اسلامی و انتخابات نظارت مستقیم دارد.

حسن زاده با بیان اینکه در هر کشوری که انتخابات و مردم سالاری وجود دارد، شورای نگهبان با عناوین و نام های مختلف وجود دارد، تصریح کرد: زیر سوال بردن شورای نگهبان در واقع خیانت به نظام، انقلاب و ولایت و تضعیف و تخریب نظام است و هرکس که از این فیلتر نگذشته نباید شورای نگهبان را زیر سوال ببرد.

امام جمعه میاندوآب در ادامه به معیارهای قرآنی انتخاب اصلح اشاره کرد و گفت: فردی که انتخاب می کنیم نباید دنیاپرست باشد.

وی با اشاره به اینکه مومن بودن از دیگر شاخصه های انتخاب اصلح است، افزود: فردی که دروغ نمی گوید و به طرفدارانش می گوید که سبب سلب آسایش مردم نشوید و تخریب نکنید، تصاویر من را به مکان های قانونی بچسبانید، این فرد شایسته انتخاب بوده و به درد مردم و نظام می خورد.

حسن زاده  تصریح کرد: مومن،متعهد بودن، ایمان، تقوا، توکل به خدا، اطاعت از اوامر رهبری از ویژگی های یک فرد اصلح است که باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه مردم نگاه کنند که چه کسانی در حلقه اول کاندیدا هستند، پولدار دور خود جمع کرده یا خداترسان و مستضعفان را، اظهار کرد: انتخاب اصلح کسی است که به افراد قدرتمند و پولدار دل نبندد و آیا توکل به خدا دارد یا عده ای پولدار و مقام دار.

حسن زاده افزود: کسی که امروز چندصد میلیونی برایش هزینه می کنند؛ فردا نیز مجبور است خواسته هایش را تامین کند.

وی با بیان اینکه بیکاری بزرگترین مشکل میاندوآب است، تصریح کرد: باید از نمایندگان مطالبه گری داشت و نماینده مجلس باید برنامه برای ابعاد مختلف در میاندوآب داشته باشد.

حسن زاده اظهار کرد: میاندوآب از ظرفیت های خوبی برخوردار است به گونه ای که زرینه رود و سیمینه رود میاندوآب برای حل مشکلات و بیکاری در این شهر کفایت می کند.

وی هم چنین از عدالت و انصاف و تساهل و تسامح در مسئولیت ها به عنوان نشانه های تقوا نام برد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.