بیمه کشاورزان و روستائیان منجر به توسعه روستا‌یی می‌شود
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
شناسه : 307877
3
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با بیمه‌شدن و بهبود وضعیت اقتصادی روستاییان شاهد توسعه و آبادانی مناطق روستایی و کمتر برخوردار هستیم.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی عیسی زاده در همایش دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستا در میاندوآب، اظهار کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر، یکی از مفیدترین صندوق‌ها برای روستاییان و کشاورزان و عشایر است.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی افزود: در بین ۱۸ صندوق موجود در کشور، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر، از قوی‌ترین صندوق‌ها است.

وی با تأکید بر اینکه دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها باید در دعوت از مردم برای عضویت در این صندوق اهتمام داشته باشند، گفت: صندوق بیمه اجتماعی زمینه توسعه را در روستاها فراهم می‌سازد.

عیسی زاده تصریح کرد: با بیمه‌شدن و بهبود وضعیت اقتصادی روستاییان شاهد توسعه و آبادانی مناطق روستایی و کمتر برخوردار هستیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: متأسفانه در منطقه میاندوآب در بحث صندوق بیمه اجتماعی روستائیان، کشاورزان و عشایر دچار عقب‌ماندگی هستیم که باید این عقب‌ماندگی جبران شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای حل مشکلات روستائیان و روستاها به کار گرفته است، تصریح کرد: در این راستا بدون اینکه اقدام به نصب یک بنر یا پلاکاردی کنیم به اجرای طرح هادی روستاها، آبرسانی به روستاها، تلاش برای احیای کانال‌های آب روستایی و غیره در اولویت قرار داده و پیگیر بوده‌ایم و حتی اعتباری که در اختیار نمایندگان بود را نیز به روستاها اختصاص دادیم.

انتهای پیام/

 

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.