بیماران کرونا مثبت در میاندوآب تحت درمان و مراقبت هستند
۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
شناسه : 287303
7

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: بیماران کرونا مثبت در میاندوآب زیر نظر پزشکان و کادر درمان تحت درمان و مراقبت هستند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سهراب حیدری،  در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر گفت:بر اساس پروتکل کشوری، بیمارانی که علائم شدید ندارند؛ مراقبت و درمان در منزل بهترین گزینه است و فقط موارد شدید باید در بیمارستان بستری شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: بر خلاف شایعات که یکی از بیماران کرونا مثبت در میاندوآب متواری است، وی هم اکنون در منزل خود در یکی از روستاها در قرنطینه خانگی بوده و تحت نظر پزشک و مراقبت در حال درمان است.

وی گفت: امروز نیز رئیس بیمارستان عباسی به همراه اکیپی وی را ویزیت کرده اند و حاضریم همین الان هر کس بخواهد با وی به نزد این بیمار برویم و او را ملاقات کنیم.

حیدری تصریح کرد: مشکلی از لحاظ تخت بیمارستانی یا آی سی یو برای بستری وی نداشتیم ولی وضعیت وی به گونه ای بود که قرنطینه خانگی با رعایت دستورالعمل بهترین گزینه بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب اظهار کرد: این بیمار پس از ورود به میاندوآب دارای علائم مشکوک بوده و پس از مراجعه به دلیل شرایط مساعد و بهبود وضعیت عمومی پس از 3 روز از بیمارستان مرخص می شود اما طبق دستورالعمل در عین حال تا مشخص شدن نتیجه نهایی، تحت مراقبت بود و مانند بیماران مشکوک با وی رفتار شده و در منزل بسر می برد.

وی افزود: از همشهریان می خواهیم به توصیه های پزشکی توجه کرده و این را در نظر داشته باشند که رعایت بهداشت فردی ، اجتناب از ترددهای بین شهری و داخل شهری غیر ضروری و ماندن در خانه از مهمترین راههای پیشگیری و از بین بردن چرخه انتقال این بیماری است.

گفتنی است  نتیجه نمونه آزمایشگاهی دو بیمار 19 و 59 ساله در میاندوآب مثبت اعلام شد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.