بیش از ۲ هزار اصله نهال از سارقان در میاندوآب کشف شد
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۰۲
شناسه : 306066
4
فرمانده انتظامی میاندوآب از دستگیری سارقان نهال و  کشف دو هزار و 70 اصله نهال سرقتی در این شهرستان خبر داد.
پ
پ

سرهنگ فخرالدین رستم پور  در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: در راستای عملیاتی نمودن اهداف قرارگاه تشدید مبارزه با سرقت و در پی وقوع چنین فقره سرقت از روستاهای اطراف و نهالستان های شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت .

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در این راستا ماموران کلانتری ۱۲ شهید عباسپور با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی و روش های نوین کشف جرم موفق شدند سه نفر از سارقین سابقه دار را شناسایی و با تعقیب و مراقبت شبانه روزی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر پلیس انتقال دهند.

وی گفت: متهمان دستگیر شده در اعترافات خود به هشت فقره سرقت نهال اعتراف کردند.

رستم پور تصریح کرد: با شناسایی مالخر و بازرسی انجام گرفته از مخفیگاه، تعداد دو هزار و ۷۰ اصله نهال به ارزش دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در این زمینه سه نفر سارق و یک نفر مالخر دستگیر و یک دستگاه سه چرخه متعلق به سارقین توقیف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی گفت: مردم نقش مهمی در  ارتقاء امنیت در سطح جامعه دارند و می توانند با هوشیاری کامل در مراقبت از اموال خود ، مانع سوء استفاده سارقان شده و با اعلام به موقع این گونه سرقت ها به پلیس، ما را در دستگیری هرچه سریعتر سارقان کمک کنند .

رستم پور اظهار کرد: سامانه پیامک ۱۱۰ با سر شماره ۱۱۰۴۴ بصورت ۲۴ ساعته آماده دریافت در خواست های انتظامی ، اطلاعاتی و امنیتی شهروندان بوده و همچنین تلفن گویای ۱۹۷ بطور شبانه روزی آماده دریافت انتقاد ، پیشنهاد ، تقدیر و شکایت شما از فراجا است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.