بیش از ۵۶۸ بازدید بهداشتی در میاندوآب انجام شد
۰۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
شناسه : 299452
4
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب: مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: واحد بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت و درمان شهرستان ، بیش از ۵۶۸ مورد بازدید از مراکز حساس مرتبط با نوروز انجام داده است.
پ
پ

شهرام احمدی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اجرای طرح سلامت نوروزی، اظهار کرد: این طرح  از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین با هدف حفظ و ارتقاء سطح سلامت شهروندان و مسافران نوروزی و همچنین ارتقاء شاخص های بهداشتی مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی به منظور پیشگیری از بخطر افتادن سلامتی تک تک هموطنان عزیز در کلیه مناطق شهری و روستایی و حتی مناطق دوردست اجرا می شود .

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: در این راستا واحد بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت و درمان شهرستان ، بیش از ۵۶۸ مورد بازدید از مراکز حساس مرتبط با نوروز داشتند که از این تعداد بیش از ۱۵۰ بازدید مربوط به اماکن عمومی بوده که فعالیت این دسته از صنوف در حفظ سلامتی مسافران نوروزی و همینطور شهروندان تاثیرمستقیم داشته است.

وی با اشاره به انجام بیش از ۲۵۰ مورد بازدید از مراکز عرضه مواد غذایی، تصریح کرد: در این زمینه حدود دو هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف کشف و با تنظیم صورتجلسات مربوطه معدوم شد.

احمدی اظهار کرد: در این مدت به بیش از ۱۵ شکایت مردمی که توسط سامانه ۱۹۰ ثبت شده بود، نیز رسیدگی شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: در این مدت پرونده ۱۱ نفر به مراجع قضایی جهت رسیدگی و پیگرد قانونی ارجاع داده و به ۷۲ مورد نیز اخطار کتبی و چهار مورد نیز که اقدام به تهیه و عرضه مواد غذایی غیر مجاز و آلوده می کردند با هماهنگی های لازم پلمپ شده و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.